3 dagen werk en dit is het resultaat. De binnenkant moet nog maar in het langsrijden is ie perfekt
dat is die roze?
vertel hoe en wat deed je?
lakrol of spuitbussen of….
wel heel origineel
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:dat is die roze?
vertel hoe en wat deed je?
lakrol of spuitbussen of….wel heel origineel
lijkt mij met de rol
Dit is de zalmroze ja.
Ik heb ontvet met ammonia, licht opgeschuurd vervolgens alles met de kwast (van penseel tot groot) En daarna met een roller en verdunde verf afgewerkt.
In de loop van het schilderen kwam er wat handigheid in. Dit kan je zowel positief als negatief opvatten
Totaal aantal Berichten: 8160
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Dat ziet er heel leuk uit zo Caroline. Vrolijke combinatie heb er van gemaakt. Veel plezier met rondtoeren en het opvangen van allerlei jaloerse blikken.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Het is inderdaad een vrolijk gebakje geworden zeg!!
Veel plezier ermee!!
Hee, die zou toch de verkoop in ? Of haal ik nou iets door elkaar ?
Hoe dan ook, het ziet er mooi uit.
Schijt aan originaliteit.
Re: onherkenbaar…
Gave kleuren! Mooi werk Caro
puch schreef:btw heb je nou aan 1 kant 3 en aan de andere 2 ramen?
IDD… Bizar!
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
Dichtgelast, dat is (helaas) te zien.
Sorry Carolien.
Schijt aan originaliteit.
Hey Caro!
Wat is ie mooi geworden!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Sowee, da’s wel een echte meisjes-kleurencombinatie. Is dat paars metallic of lijkt dat maar zo?
Groet,
L
Franq schreef:puch schreef:btw heb je nou aan 1 kant 3 en aan de andere 2 ramen?
IDD… Bizar!
Ja was al zo, kennelijk was het idee van de vorige eigenaar om ‘m origineel te laten lijken en die is daar halverwege mee gestopt.
Dus als jullie het echt storend vinden voel je vrij om het te komen herstellen of afmaken.
@lucas: Het is gewoon zijdeglans gammaverf, dus niks bijzonders.
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Zeer charmante kleurstelling!
Ben alleen niet zo gecharmeerd van de meegekleurde bumpers, ventilatieklep en motorkap. Dan ziet de 2cv er meteen weer zo doe-het-zelf uit (wat uiteraard geen ‘verkeerde’ keuze hoeft te zijn).
Caroline81 schreef:Franq schreef:puch schreef:btw heb je nou aan 1 kant 3 en aan de andere 2 ramen?
IDD… Bizar!
Ja was al zo, kennelijk was het idee van de vorige eigenaar om ‘m origineel te laten lijken en die is daar halverwege mee gestopt.
Dus als jullie het echt storend vinden voel je vrij om het te komen herstellen of afmaken.
Je kunt toch gewoon het rechter raampje dichtverven?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
neuh, ik vind het veels te prettig om wat te kunnen zien als ik naar achteren kijk