Totaal aantal Berichten: 76
- Xsara Picasso 1.8I 16V
Als ik linksom de bocht door ga komt er af en toe een bonkend geluid onder / rechter kant van de auto vandaan. Rechtsom sturen heb ik het nog niet gehoord, geen geluid. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Heeft dit misschien met de autlaat te maken of wielophanging?
De auto rijdt er niet slechter om, maar het lijkt me niet geheel de juiste manier. En anders maar eens vragen wanneer die weer voor zijn beurtje moet.
let’s go picasso!
Re: Bonkend door de bocht
The Counttt schreef:Als ik linksom de bocht door ga komt er af en toe een bonkend geluid onder / rechter kant van de auto vandaan.
Dat is de rechter aandrijfas die aan het overlijden is.
Totaal aantal Berichten: 76
- Xsara Picasso 1.8I 16V
Dat klinkt niet al te best, duur grapje zeker?
Nou ja, ik kijk het wel ff aan nog dan… binnenkort toch weer een beurt e.d. dan maar eens naar laten kijken denk ik.
Alvast bedankt!
let’s go picasso!
The Counttt schreef:Dat klinkt niet al te best, duur grapje zeker?
Nou ja, ik kijk het wel ff aan nog dan… binnenkort toch weer een beurt e.d. dan maar eens naar laten kijken denk ik.
Alvast bedankt!
valt wel mee hoor, maar het moet zowiezo gebeuren. wees blij dat je geen xm hebt!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
The Counttt schreef:Dat klinkt niet al te best, duur grapje zeker?
Valt wel mee als je het zelf doet, een gereviseerde as, 2L bak olie, keering en nog wat klein spul bij, dan zit je rond de €100. Als je het laat doen door een garage schat ik in dat je ongeveer het dubbele kwijt ben.