Wanneer de BX voor aantal uur heeft stilgestaan komt de voorkant niet omhoog. Ik moet de hoogteregelaar dan in de laagste stand zetten, wachten tot de neus helemaal omlaag is, en dan weer in de rij-stand zetten. Dan pas komt de neus, op normale hoogte, omhoog. Wat kan dit zijn?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Hoogteregelaar is vuil. Zelfde bij mijn BX; ik heb het bij de laatste beurt/APK even nagevraagd bij de dealer. Omdat-ie niet de hele tijd dienst weigert heb ik het maar even zo gelaten. Gaat nu al weer weken goed.
Maar ik gebruik ‘m ook vaker sinds ik dat TZi-interieur er in heb
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Inderdaat hoogte regelaar is vuil. Gebruik even de zoekfunctie om te kijken hoe het reinigen werkt. Er is daar in het verleden al heel veel over getypt.
Test
dank mannen:-)
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Thijsvandebles schreef:Inderdaat hoogte regelaar is vuil. Gebruik even de zoekfunctie om te kijken hoe het reinigen werkt. Er is daar in het verleden al heel veel over getypt.
Ja, en toch heb ik nog nooit zo’n ding schoongemaakt Ik heb het tot nu toe altijd gered met (soms voortijdig) LHM verversen…
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Thijsvandebles schreef:Inderdaat hoogte regelaar is vuil. Gebruik even de zoekfunctie om te kijken hoe het reinigen werkt. Er is daar in het verleden al heel veel over getypt.
Ja, en toch heb ik nog nooit zo’n ding schoongemaakt Ik heb het tot nu toe altijd gered met (soms voortijdig) LHM verversen…
Hier zelfde laken een pak. Al mijn BX-en veren gewoon goed, en komen vlot omhoog en doen gewoon niet moeilijk. De enige auto die ik ooit zou gaan “schoonmaken” kreeg voortijdig een niet onzachte aanraking met een boom…
Test