Voorkant komt soms niet omhoog
Bassiechevron
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 589

- Visa Club
Gepost: 24 mei 2007 06:18 PM

Wanneer de BX voor aantal uur heeft stilgestaan komt de voorkant niet omhoog. Ik moet de hoogteregelaar dan in de laagste stand zetten, wachten tot de neus helemaal omlaag is, en dan weer in de rij-stand zetten. Dan pas komt de neus, op normale hoogte, omhoog. Wat kan dit zijn?

Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 24 mei 2007 06:20 PM
  [ # 1 ]

Hoogteregelaar is vuil. Zelfde bij mijn BX; ik heb het bij de laatste beurt/APK even nagevraagd bij de dealer. Omdat-ie niet de hele tijd dienst weigert heb ik het maar even zo gelaten. Gaat nu al weer weken goed.
Maar ik gebruik ‘m ook vaker sinds ik dat TZi-interieur er in heb Laughing

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 24 mei 2007 06:26 PM
  [ # 2 ]

Inderdaat hoogte regelaar is vuil. Gebruik even de zoekfunctie om te kijken hoe het reinigen werkt. Er is daar in het verleden al heel veel over getypt.

Test

Profiel  

Bassiechevron
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 589

- Visa Club
Gepost: 24 mei 2007 06:29 PM
  [ # 3 ]

dank mannen:-)

Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 24 mei 2007 08:51 PM
  [ # 4 ]
Thijsvandebles schreef:

Inderdaat hoogte regelaar is vuil. Gebruik even de zoekfunctie om te kijken hoe het reinigen werkt. Er is daar in het verleden al heel veel over getypt.

Ja, en toch heb ik nog nooit zo’n ding schoongemaakt Cool Ik heb het tot nu toe altijd gered met (soms voortijdig) LHM verversen…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 24 mei 2007 09:13 PM
  [ # 5 ]
karel schreef:
Thijsvandebles schreef:

Ja, en toch heb ik nog nooit zo’n ding schoongemaakt Cool Ik heb het tot nu toe altijd gered met (soms voortijdig) LHM verversen…

Hier zelfde laken een pak. Al mijn BX-en veren gewoon goed, en komen vlot omhoog en doen gewoon niet moeilijk. De enige auto die ik ooit zou gaan “schoonmaken” kreeg voortijdig een niet onzachte aanraking met een boom…

Test

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook