Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 05-05-2005
- Visa Chrono
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
Jammer van de striping…. Die is echt niet goed!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album-HATT6EVF en http://www.mijnalbum.nl/Album=LPT664RG
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Ja,pracht auto.
Ziet er zeer goed uit,alleen zijn ze de zwarte raamranden vegeten,en wie zet er nu een bezem tegen de wagen!?
Hij is te koop…............,wat zou hij op moeten brengen?
Even wat anders,wat is het verhaal achter de NOS CX?
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Hehe, zie hier:
Bijna aan het einde..
Kornstra schreef:Ja,pracht auto.
Ziet er zeer goed uit,alleen zijn ze de zwarte raamranden vegeten,en wie zet er nu een bezem tegen de wagen!?
Hij is te koop…............,wat zou hij op moeten brengen?Even wat anders,wat is het verhaal achter de NOS CX?
Klaas
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Is er iemand die weet of Visa GTI veerpoten passen op een “gewone” Visa.
Heb namelijk 2 nieuwe nodig omdat de mijne aan een kant aan de onderkant bij de bevestiging door gescheurd/geroest is.
Groet,
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
denk eerder die van een C15
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Past in geen geval!!!
Een visa gti is heel anders van onderen, net als een diesel.
Het hele subframe is ook anders.
De voorpoten van een chrono zijn eigenlijk gelijk (in ieder geval net zo lang) aan die van een gewone visa. De veren zijn wel anders (korter)
Gaat het goed verder??
Allez France
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Dat is jammer,op 5 kilometer van mijn huis weet ik er 2 van een gti te liggen.
Zijn die van een C15 benzine ook anders?(ideetje van paso)
Of het verder goed gaat? Ja,motor loopt uitstekend,had alleen een probleem met de massa,omdat het blok geen goed contact maakte met de carrosserie ging de massa via de koppelingskabel lopen,deze kreeg het een beetje warm toen er 35 amp. door ging bij het starten,uiteindelijk brak hij.
Ook nog een probleempje met de snelheidsmeter,deze geeft veel te veel aan,moet dus een andere in.
Weet dat jij nog een Chrono dash heb liggen,heb je er ook nog 2 veerpoten bij?
Groeten,
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
Ik zou eens kijken bij een P205 met oude platte (visa)motor. Die konden wel eens bruikbaar zijn.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
het zijn toch 4 gaat velgen die je hebt hé
ja wie weet komt de peu 205 meer in de buurt
best bezig geweest niet? http://www.mijnalbum.nl/Foto=WJIBFCZJ
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Visa GTI poten passen gewoon, je moet alleen je fusee stukken overzetten.
Die van de GTI heeft namelijk een andere offset.
Ajeto!!!
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
@ stoterstangen
Ben al wezen kijken op de sloop,205 staan er genoeg maar allemaal met het nieuwe type motor,en een ander type veerpoot. Toch maar eens kijken op een andere autosloop.
@ paso
Neen,het zijn 3 gaat velgen.
Ik ben inderdaad best bezig geweest maar helaas is dat de motor ruimte van iemand anders. Ik heb mijn Chrono motor wel bij hem gekocht maar heb niet de moeite/tijd genomen om de boel zo mooi te op te kuisen.
@mike
Wat bedoel je met de fusee stukken? Het gedeelte waar de remschijf en de aandrijfas aanvast zit?
Eventueel kan ik dat er ook nog wel bij krijgen.
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
Fuseestuk, wielagerblok hoe je het ook wilt noemen, maar het is idd het deel waar je remklauw en remschijf aan vastzitten.
Die moet je juist van de Chrono gebruiken, aan de GTI stukken heb je niks want die hebben een andere offset.
Overigens zijn die van de GTI ook 4 gaats dus daar heb je zowiezo niks aan.
Ajeto!!!
Ik snap er niets meer van.
De chrono heeft toch vaste beugels onder aan de schokbreker en bij de gti wordt daar toch iets om heen geklemd???
Of passen die klemmen toevallig op de chrono “lagerblokken”.
Ik heb nog nooit een gti/diesel live bekeken maar gezien de tekeningen
had ik niet gedacht dat daar ooit iets van zou passen.
Kon nog wel eens fijn uitpakken (lekker stug) als het wel ging!!
Allez France
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Chrono schreef:Ik snap er niets meer van.
De chrono heeft toch vaste beugels onder aan de schokbreker en bij de gti wordt daar toch iets om heen geklemd???
Of passen die klemmen toevallig op de chrono “lagerblokken”.Ik heb nog nooit een gti/diesel live bekeken maar gezien de tekeningen
had ik niet gedacht dat daar ooit iets van zou passen.Kon nog wel eens fijn uitpakken (lekker stug) als het wel ging!!
Inderdaad,de Chrono heeft onderaan de veerpoot een bevestiging om de poot met 2 bouten op het fuseestuk vast te schroeven.
Als de gti poot zou passen zou dat geweldig zijn,een stuggere veering is nou juist wat ik zoek.
Ben alleen benieuwd wat Mike bedoeld met “je moet alleen de fusee stukken overzetten”,sorry voor mijn onwetendheid.
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.