4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

BX ARMY niet meer?
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 25 mei 2007 03:26 PM
  [ # 46 ]
mssl schreef:

Ik pleit voor de legergroene kleur! Surprisedops:  Ondanks dat ik de wagen nooit in het echt heb gezien vind ik het altijd een ‘‘begrip’’ in BX land en daarnaast is het stoer Razz

Ik ben principieel tegenstander van openbaar veevervoer, dus sja, wat denk je dat ik gestemd heb?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 25 mei 2007 05:26 PM
  [ # 47 ]
karel schreef:

...Ik ben principieel tegenstander van openbaar veevervoer, dus sja, wat denk je dat ik gestemd heb?

Openbaar veevoer, lekker hoor, hmmm. devil

Ik stem vóór!! Maar inderdaad dan wel met de FRAM logo’s, geel op zich is niet zo bijzonder, ook al is de BX er nooit standaard mee geleverd (voor zover ik weet tenminste).  Wink

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 25 mei 2007 06:46 PM
  [ # 48 ]

van Bx army naar bx kanarie Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 25 mei 2007 07:24 PM
  [ # 49 ]
McDean schreef:

Een meneer genaamd Patrick Stein heeft dat een aantal jaren geleden al gedaan.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 25 mei 2007 08:30 PM
  [ # 50 ]
karel schreef:
McDean schreef:

Dat geel is ook alleem maar interressant met een wit dak en een grijze onderkant. Maar dat wil thijs weer niet. Dan blijft alleen Olive Drab over….....

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 25 mei 2007 08:31 PM
  [ # 51 ]

Een noodluik boven de achterbank zou dan ook niet mogen ontbreken…...

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 25 mei 2007 11:23 PM
  [ # 52 ]
karel schreef:
McDean schreef:

Had die um eerst ook legergroen geschilderd, en toen geel?

stoterstangen90 schreef:
karel schreef:
McDean schreef:

Dat geel is ook alleem maar interressant met een wit dak en een grijze onderkant. Maar dat wil thijs weer niet. Dan blijft alleen Olive Drab over….....

Ik wil ook geen lijnbus nabouwen. Als ik dat wou doen nam ik wel een C25 busje ofzo. Nee, ik wil de “dienst ondersteuning” wagen nabootsen.
Hierin rijden controleurs, chefs en andere regelneven.
Als er ergens een calamiteit is dan snelt de dienstdoende controleur cq. medewerker support ter plaatse in een wagen in de kleuren van het bedrijf. Veelal met zwaailicht op het dak. ik sluit niet uit dat die er op komt.

stoterstangen90 schreef:

Een noodluik boven de achterbank zou dan ook niet mogen ontbreken…...

Zie boven

Test

Profiel  

macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 856

Gepost: 26 mei 2007 12:10 AM
  [ # 53 ]
ernst23 schreef:

Geel is wel degelijk zeldzaam en errug mooi!. Ik denk dat macnail de ex GTi van Patrick bedoeld, deze id erg mooi geworden:

Dan heb ik er nog een van de site van Harry Prins:

Volgens mij heb ik er nog meer, maar dan moet ik echt gaan graven….

macnail schreef:

Deze BX GTI is toen weldegelijk geel gespoten. Daar moeten ook nog enkele foto’s van zijn. Misschien wel te vinden ergens op BXNL.

Hey Ernst, da’s idd degene die ik bedoelde. Is een tijd geleden dat ik deze foto’s heb gezien!!!

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  

stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865

Gepost: 26 mei 2007 12:44 AM
  [ # 54 ]

wauw dat is MOOI in het geel als ik het geld er voor had deed ik het direct metmijn bx!!!!!!!!

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 26 mei 2007 02:18 PM
  [ # 55 ]
stan schreef:

wauw dat is MOOI in het geel als ik het geld er voor had deed ik het direct metmijn bx!!!!!!!!

Ja, daar was veel zorg aan besteed, en de kleur was ook erg mooi. Helaas rijdt hij er allang niet meer in, is toen vrij snel al naar een XM overgestapt - ivm rugproblemen; de stoelen van de XM bevielen ‘m een stuk beter.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 26 mei 2007 09:32 PM
  [ # 56 ]
karel schreef:
stan schreef:

Ja, daar was veel zorg aan besteed, en de kleur was ook erg mooi. Helaas rijdt hij er allang niet meer in, is toen vrij snel al naar een XM overgestapt - ivm rugproblemen; de stoelen van de XM bevielen ‘m een stuk beter.

Maar die auto zal toch niet de sloop opgegaan zijn?

Test

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 26 mei 2007 09:50 PM
  [ # 57 ]
Thijsvandebles schreef:
karel schreef:
stan schreef:

Sjah, als een niet-bx-liefhebber de auto heeft gekocht en er moest later voor 50 euro aan gerepareerd worden is die kans wel groot helaas. Maar het zou wel zonde zijn.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 27 mei 2007 03:52 AM
  [ # 58 ]
knäckor schreef:
Thijsvandebles schreef:
karel schreef:
stan schreef:

Sjah, als een niet-bx-liefhebber de auto heeft gekocht en er moest later voor 50 euro aan gerepareerd worden is die kans wel groot helaas. Maar het zou wel zonde zijn.

Hij is inmiddels zo te zien gesloopt of geexporteerd; is ook alweer jaren geleden (minstens een jaar of 6 schat ik). Hij heeft het ding destijds ingeruild.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 27 mei 2007 12:14 PM
  [ # 59 ]

Eeuwig zonde….Maar goed, binnenkort rijdt er weer een kanari gele BX over Neerlands wegen….

Test

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 27 mei 2007 02:43 PM
  [ # 60 ]

Geel okay, Maar de onderkant tussen de wielen grijs zoals die bus heeft is juist stoer. Dat maakt de wagen juist uniek en is volgens mij ook niet moeilijk, gewoon tot de deurrubbers.

Een soort maffe leader effect!

En dat witte dak, ach als een potje verf maar 25 euro kost…..  Laughing  Kun je er gelijk een viertal pompebleden op plakken in het diagonaal Wink

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook