Ik had laatst ergens gelezen dat er iemand was die kitcars had gemaakt die op de zeldsame bijou leken nu weet ik niet meer waar het was en hoe die kit nou precies hete…. ops: weet iemand het hier wel???
alvast bedankt voor uw/je hulp
groeten van de 2cv fanaat
verschil in lettertype & typfouten voorbehouden LOL
weet iemand al iets ?? : :
Ik weet er niks van, maar verwacht je nu binnen 6 minuten een antwoord?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Een rekord! NB na 6 minuten al ongeduldig omdat er geen reactie is gekomen. Ik dacht dat het de vorige keer wel duidelijk was?
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
klopt, er komt een bijou achtige kitcar, van de heren Blaauw afkomstig. wagen stond op de citromobile.
Aha mooi ..Michiel?? weet je mischien hoe die heet??en of er ook verschilende versies van zijn bijv een hardtop of cabrio??
- Dyane 6 Commerciale
nee, ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe het ding gaat heten.
Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
klopt, er komt een bijou achtige kitcar, van de heren Blaauw afkomstig. wagen stond op de citromobile.
Weet je zeker dat er een kit van komt? De getoonde rode Bijou was namelijk een originele bijou die speciaal voor citromobile door blaauw verneukt is. Dit lijkt me dan een eenmalig project. Wellicht worden er op basis van dit gedrocht kits uitgebracht.
- Dyane 6 Commerciale
was de bedoeling dat het een kit zou worden. Maar door klachten over de afwerking bij potentiele geinteresseerden is het project gestopt. (ging ook te veel kosten)
Totaal aantal Berichten: 383
- 2CV 6 Club
- Dyane Acadiane 86
- Visa II Club
- Visa 14 TRS
Dit jaar bood hij (prive) een compleet vernaggelde witte Acadiane aan op de Citromobile.
Wat een gedrocht om te zien. De kwaliteit was als vanouds.
Bar en bar slecht dus.
Zn laatste, Blaauw (zn bedrijf althans) is wijle.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Willeam schreef:Zn laatste, Blaauw (zn bedrijf althans) is wijle.
Dat is wel het voordeel van de zgn. kredietcrisis.
Het kaf wordt van het koren gescheiden.
Jeroen
toniclight schreef:Willeam schreef:Zn laatste, Blaauw (zn bedrijf althans) is wijle.
Dat is wel het voordeel van de zgn. kredietcrisis.
Het kaf wordt van het koren gescheiden.Jeroen
Meer het gevolg van een een paar klanten die het prutswerk toevallig niet pikte. En mond op mond reclame is bij eendenboeren wel belangrijk. Als je die niet krijgt stoppen de inkomsten al snel.
Hoi,
Blauw bouwt volgens mij ook niets meer.
Wat ik gehoord heb heeft hij het laatste van wat hij had staan op citromobile staan te verkopen op de parkeerplaats.
Henk
Totaal aantal Berichten: 383
- 2CV 6 Club
- Dyane Acadiane 86
- Visa II Club
- Visa 14 TRS
Meer het gevolg van een een paar klanten die het prutswerk toevallig niet pikte.
Het waren er meer dan een paar en het ging niet alleen om prutswerk.
Het aantal gedupeerden over de 2e helft van 2008 ging al aardig richting 10. En er waren soms bedragen van meer dan 7500 euro mee gemoeid.
Bij elke eendenboer gaat wel eens wat mis en zolang het 1 incidenteel geval betreft eens in de zoveel jaar, dan is er eigenlijk weinig aan de hand en komt het voortbestaan van je bedrijf heus niet in gevaar.
Blaauw geeft klanten de schuld dat zijn bedrijf om zeep is omdat ze zijn werkwijze op internet hebben geplaatst.
Dit is de omgekeerde wereld !!!
Als je gewoon doet waar je klanten je voor betalen en je simpelweg goed werk levert, dan wordt je bedrijf heus niet aan de schandpaal genageld. Dan staan er louter positieve berichten over je bedrijf op internet. Een prima vorm van gratis reclame !!
Blaauw heeft het allemaal aan zichzelf te danken en het is gewoon zijn eigen schuld geweest…...
Eerlijk duurt het langst !
In elk geval hebben wij als Citroen-rijders (voorlopig) een probleem minder .........
Mooi!
Kunnen we nu dan stoppen over Blauw?
Het is nu wel duidelijk geloof ik..