Bij het opknappen van mijn Sport ben ik inmiddels aanbeland in het ‘spuit’ stadium. Uiteraard moet dat zo netjes mogelijk gebeuren, dus inclusief verwijdering van alle rubbers. Nu vraag ik me echter af: zijn de portierrubbers nog nieuw te krijgen? Ik vrees dat als ik ze eraf haal ze het niet zullen overleven…
Bij de bekende leveranciers (TDO, diverse online onderdelensites) heb ik al geinformeerd, niets…
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Re: Portierrubbers
bxsport.com schreef:Bij het opknappen van mijn Sport ben ik inmiddels aanbeland in het ‘spuit’ stadium. Uiteraard moet dat zo netjes mogelijk gebeuren, dus inclusief verwijdering van alle rubbers. Nu vraag ik me echter af: zijn de portierrubbers nog nieuw te krijgen? Ik vrees dat als ik ze eraf haal ze het niet zullen overleven…
Bij de bekende leveranciers (TDO, diverse online onderdelensites) heb ik al geinformeerd, niets…
Misschien heeft ‘de belg’ nog wat nieuw spul liggen? Of misschien heeft een van de dealers in Nederland nog een paar rubbers liggen, het lijkt me niet dat die dingen dagelijks verkocht werden.
Eveneens ben ik tevens ook.
bxsport.com schreef:Bij het opknappen van mijn Sport ben ik inmiddels aanbeland in het ‘spuit’ stadium. Uiteraard moet dat zo netjes mogelijk gebeuren, dus inclusief verwijdering van alle rubbers. Nu vraag ik me echter af: zijn de portierrubbers nog nieuw te krijgen? Ik vrees dat als ik ze eraf haal ze het niet zullen overleven…
Op CM kom je dat soort universeel spul wel (nieuw) tegen.
De rubbers hebben een vrij harde kern; als je ze met WD40 inspuit voor de smering moet je een eind kunnen komen met demonteren.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
knäckor schreef:bxsport.com schreef:Bij het opknappen van mijn Sport ben ik inmiddels aanbeland in het ‘spuit’ stadium. Uiteraard moet dat zo netjes mogelijk gebeuren, dus inclusief verwijdering van alle rubbers. Nu vraag ik me echter af: zijn de portierrubbers nog nieuw te krijgen? Ik vrees dat als ik ze eraf haal ze het niet zullen overleven…
Misschien heeft ‘de belg’ nog wat nieuw spul liggen?
Nee, niets…
120/stuk nieuw.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.