dag heren, klein probleempje met mijn ZX sinds vandaag, ik reed ergens weg en toen zat er dus een kapje niet goed meer vast, dwz, alleen nog aan de voorkant, die zat gelukkig aan die kant wel dusdanig los dat het kapje eraf getrokken kon worden, kan iemand me vertellen waar de kap van is?
en dan zit er nog een kabel los in het motorcompartiment en aangezien mijn blower het niet doet, geen idee of dat er mee te maken heeft maar toch wil ik graag weten waar dit vandaan komt en waar het aangesloten moet zijn:
Die kap lijkt mij de kap van je voorste demper, die zit daar overheen om deze te beschermen tegen steenslag e.d. (kan volgens mij niet zo heel veel kwaad als die er niet op zit, maar als het niet te veel moeite is, misschien toch maar weer monteren).
Het kabeltje wat bij je dynamo hangt zou ik niet durven zeggen, weet ook niet of de aansluitingen hetzelfde zijn als bij mijn 1.8i
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Vraagje… brand je accu lampje wel als je contact aandoet?
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
*gaat ff checken*
lampje brandt gewoon
wel handig om even nieuwe op te laten zetten?
en die kabel, waar is die van?
The Hans Identity schreef:wel handig om even nieuwe op te laten zetten?
Zonder dat ding zou ik niet in lang en droog gras parkeren.
kilian schreef:The Hans Identity schreef:wel handig om even nieuwe op te laten zetten?
Zonder dat ding zou ik niet in lang en droog gras parkeren.
mwah, hangt er vanaf, als je zx niet zo lekker meer of je wilt wat anders en je bent verzekerd tegen brand…
dat kabeltje heeft een BX 14TU ook, en zit ook niet aangesloten. (zit bij mijn deauville dichtgetaped) Waar het voor is weet ik niet, maar ik heb het dus nog nooit aangesloten gezien..
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993