Zit je dan.. in the middle of F. nowhere ...
M’n pda leeg. GPS leeg… en .. juist geen stroom.
Plug plug.. hmm geen lampje.
Opzoek gegaan naar zekeringen .. nr 20 moest het zijn maar die is heel dus toch maar alles na gelopen. Niks aan het handje.
M’n vingers gewaagt om de asbak er uit te halen. Ging voor geen meter..
Zit er een lipje onder… jah.. handleiding lezen helpt soms.
Kon er niet bij komen dus half hangend in de auto ziet m’n oog dat het pieleke mist.
Ik rook niet (lees: niet meer) dus gebruik dat ding niet.
Nu ben ik niet vies van wat soldeer werk dus why not het ding er uit halen en ff fixen moet toch kenne dacht ik zo.
Google doet wonderen aangezien de zoek functies hier en xnet vage resultaten opleveren kom ik hier uit.
http://www.xantiaclub.net/onderhoud/article.php?id=5
Mja is niet helemaal wat ik zoek maar ik neem aan dat vanuit hier, ik er wel bij moet komen lijkt mij.
Klopt dit en zijn er meer tips en trucs voor mij om deze hell te fixen.
nu zag ik op conrad een met 3 aansluitingen. Zou dat passen inplaats van het sigaretten / cente bakkie?
Conrad geg. :
INBOUW 3-WEG
Bestnr.: 852867 - 89
C4 Cactus 1.2
Inmiddels ben ik maar gaan los halen dat viel achteraf erg mee
10min werk en heel radio, kachel en sigarette bak/houder in z’n geheel er uit.
Maar nu….
het hele stukje er achter is pleite. Enige wat ik heb is een rode draad waar ik een klein lipje in kan schuiven en een witte stekker met 2 aansluitingen.
Geen idee waar dat voor is maar ik neem aan dat het wel voor de sigarette aansteker bedoeld is.
Ik mis dus iets wat achter op het buisje hoort te zitten. En ik neem aan dat dat gevallen is. Mja probeer daar maar es achter te komen.
En het is ook weer zo’n leuke dag.. zondag.. dus alles dicht.. morgen ook…
Iemand in de buurt van arnhem die wat heeft liggen
C4 Cactus 1.2
Via mp die xantia type 2 die in oderdelen te koopstaat bekeken en hem gebeld.
Asbak deel zat er nog in dus die heb ik opgehaald en voila.
We kunnen weer de gadgets van stroom voorzien.
Krijg alleen nog steeds de radio niet goed er in daar is gewoon geen tot nul , nul ruimte voor.
C4 Cactus 1.2