Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Zo, ik ben weer terug uit Egletons (Correze, F).
In totaal 2500km gereden met een oud besteleendje met slechts een 435cm grote motor.
Ging prima, slechts 1 lekke band onderweg gehad en 300cc olie verbruikt op deze afstand.
Een mooi en groot evenement (2500 auto´s)
Jammer dat er veel regen was en daardoor veel blubber.
Maar toch prima naar mijn zin gehad.
Onderweg nog een sloperij van GS/ A’s ontdekt, er stonden er wel een stuk of 20 w.o. een Chic, een Cottage en 2 x GSA Service!
Verder stond het AZUutje dat ik 10 jaar geleden gevonden had ergens langs de D18 nog op dezelfde plek in een schuur. Grappig, alleen nu bedekt onder een dikkere laag stof. Ook de Ami ervoor stond er nog net zo bij als 10 jaar terug.
Nou uiteraard heb ik ook weer wat foto’s gemaakt:
http://62.95.94.132/gallery/2cv-Les-nationales-France
op de terugweg nog even via Le Mont St. Michel en Dieppe gereden. De besteleend was nl. uit Dieppe afkomstig en ik heb even een foto gemaakt op de plek waar ik em gevonden had. Dat wilde ik al heel lang en dat is nu dus gebeurd….
mooie fotos
leuke prenten
d’r wordt wat afgehobbiet…...
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Tsja ieder zijn meug…
Origineel en mega verbouwd…alles was er..
Re: Nationale Franse 2cv Meeting Egletons
CitroenAZU schreef:Zo, ik ben weer terug uit Egletons (Correze, F).
In totaal 2500km gereden met een oud besteleendje met slechts een 435cm grote motor.
Ging prima, slechts 1 lekke band onderweg gehad en 300cc olie verbruikt op deze afstand.Een mooi en groot evenement (2500 auto´s)
Mooie foto’s!
Jammer van die lekke band, maar dat kan altijd gebeuren…
Zie ik nu dat je alarmlichten hebt op je besteleend? Dat lijkt me niet helemaal origineel. Of hadden besteleenden dat weer als extra ten opzichte van de gewone eenden?
CitroenAZU schreef:op de terugweg nog even via Le Mont St. Michel en Dieppe gereden. De besteleend was nl. uit Dieppe afkomstig en ik heb even een foto gemaakt op de plek waar ik em gevonden had. Dat wilde ik al heel lang en dat is nu dus gebeurd….
Zijn daar geen foto’s van?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Jawel, maar die foto’s zal ik later plaatsen. Ik heb er nog een hoop te doen ook nog een hoop ander leuks gespot onderweg natuurlijk…dat moet ik er ook allemaal nog bijzetten…
Alarm lichten zaten wel standaard op de besteleend, volgens mij vanaf modeljaar 1975.
Want pleurmaarneerverlichting heb je echt nodig op een bestelauto als je effe snel iets moet afgooien en dubbel parkeert
Hallo Martijn,
Mooie foto’s Martijn. Ik heb je nog zien rijden op het meetingterrein, maar je was net te ver weg. Wat blijft opvallen is dat de fransen hun 2cv’s kunnen verknoeien door dat pimp-gedrag. Gelukkig blijft ook het orignele spul rijden. Ook opvallend was hoeveel verschillende 4-wiel aangedreven A-types er op het terrein waren. De FAF vond ik leuk om te zien. Ik was er zelf met mijn franse 76er Dyane. De alarmverlichting op franse auto’s is in Frankrijk trouwens verplicht.
Citroen roule bien!!!
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ja, als je met een Dyane was met Franse platen dan valt dat daar niet op he