Ik heb nog wel zo’n zwart deuropenpaneeltje voor je.
Het klopt inderdaad dat je gaatjes zult hebben in de Progress-deurpanelen wanneer je deze overzet op de TZi. Maar die gaatjes zijn niet zo heel groot, en je moet voor je zelf uitmaakt of je het storend vindt. Zwarte deurpanelen zonder gaatjes zijn minder goed te vinden.
Je moet maar zo denken: die zwarte deurpanelen heb je al, je kunt ze verkopen, weggooien of overzetten.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
worb80 schreef:Ik heb nog wel zo’n zwart deuropenpaneeltje voor je.
Het klopt inderdaad dat je gaatjes zult hebben in de Progress-deurpanelen wanneer je deze overzet op de TZi. Maar die gaatjes zijn niet zo heel groot, en je moet voor je zelf uitmaakt of je het storend vindt. Zwarte deurpanelen zonder gaatjes zijn minder goed te vinden.
Je moet maar zo denken: die zwarte deurpanelen heb je al, je kunt ze verkopen, weggooien of overzetten.
Ik zal morgen kijken hoe klein “klein” is
Als het me wat lijkt dan zet ik morgen (mits het redelijk weer is) het hele zooitje over.
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Mogelijk valt het wel mee met die gaatjes in je deurpanelen. Waarschijnlijk is er waarschijnlijk met een priem of zo een gaatje in geprikt, en daarna de bekleding over het asje van de raambediening geschoven. Beetje terugvouwen, misschien wat ducktape van achteren om het op z’n plek te houden, dan loopt dat volgens mij wel los.
Dat deur-open paneeltje kun je demonteren, misschien dat je zelf iets kan fabriceren met het zwarte loze paneeltje uit de Progress. Maar als iemand er eentje kant en klaar heeft liggen is dat natuurlijk nog veel makkelijker…
Ik ben er vandaag niet aan toe gekomen omdat ik eerst bezig ben geweest met alle radio-zooi over te bouwen wat nogal een karwei is.
Ik had natuurlijk beter eerst het interieur kunnen overbouwen, ware het niet dat iemand mij een naam gaf van iemand die nog een “exclusief” BX-interieur heeft liggen. Ben dus erg benieuwd wat voor interieur dat is , dat wil ik dus eerst bekijken.