Voor de mensen die nog niet weten dat het bestaat:
http://www.citroen-forum.nl/wiki
Ik ben begonnen om een BX gedeelte te maken met daarin al wat info over aankooptips en motoren, wie kan mij verder op weg helpen? En is evt bereid om wat te schrijven?
Lijkt me ook een goeie aangelegenheid om sleutel tips en guides te verzamelen en een eigen haynes te maken!
Staat nog een foutje in t BX gedeelte, Sport is vooral geleverd in 1985. 1986 zijn de naleveringen vanuit België, gekenmerkt door de ronde knipperlichten op de zijschermen.
PB me maar ff miss kan ik nog wat voor je betekenen. Kan wel wat stukjes schrijven.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
wie heeft het over hyves ?
erik wijngaarden schreef:wie heeft het over hyves ?
Ijs schreef:Lijkt me ook een goeie aangelegenheid om sleutel tips en guides te verzamelen en een eigen hayves te maken!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Re: Wiki; Ook voor BX!
Ijs schreef:
Lijkt me ook een goeie aangelegenheid om sleutel tips en guides te verzamelen en een eigen hayves te maken!
Dit woord doet de verwarring ontstaan. Het lijkt op een combinatie van 2 woorden, namenlijk:
Haynes
Hyves
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik lees gewoon wat ie bedoeld denk ik
Leuk initiatief!
Belangrijk is wel dat er snel structuur in type (ZX bijv.) en subtype (1.6) en eventueel motortype (bijv. BDY) aangebracht wordt. Ik heb dan best wel wat stukjes om te schrijven en er zijn op verschillende plekken van het forum ook al how-to’s gemaakt. Die zouden ook een plekje in de Wiki moeten krijgen.
Nogmaals: goed initiatief!
Jos van der Voort
erik wijngaarden schreef:ik lees gewoon wat ie bedoeld denk ik
ik las idd “haynes” maar ging er vanuit dat ie hyves bedoelde; immers Haynes is een bestaand boek (toch?) en een “eigen” hyve kun je maken…... (of kun je ook een eigen Haynes maken)
toch twee leuke linkjes toegevoegd ops:
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Sorry er stond inderdaad hayves, foutje! We hebben nu nog een klein selectief clubje toegang gegeven tot de wiki voor het wijzigen en aanmaken van nieuwe pagina’s. Mocht je een leuke bijdrage willen doen kun je mij altijd even pb’en!