In mijn berlingo multyspace met modutop zitten achterin fabriek af 2 bedraden speakers
de radio voorbereiding laat nog al wat te wensen over daar deze draden niet aangesloten zijn op de iso stekker
nu zoek ik waar ik de uiteinde van deze draden zou kunnen vinden.
de dealer melde mij dat er geen draden aanzitten maar ik zie ze toch duidelijk mijn modutop ingaan van af de speakers. ben
berlingo multispace

Totaal aantal Berichten: 546
- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Hi Ben,
Ik heb een bestel berlingo 2 net als skippy. en daar is het net andersom!!
wel aansluitingen op de ISO stekker, maar niks te vinden achterin..
Wat slordig van Citroen. Ik heb het ISO aansluitschema ergens op dit forum gezien, dus misschien helpt je dat verder.
Succ6, jakkerma
Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 290k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…
Ik heb ook een Berlingo 2, (alleen Voordeuren/speakers) en daarin waren voorin ook geen draden te vinden. Na wat zoeken bleken deze aan de binnenkant van de deur vast te zijn geplakt (aan andere kabels). Even zoeken dus…
Misschien ook het geval met de achter-luidspreker kabels?
Bezoek www.CrystalCopy.nl
AvanOsch schreef:Ik heb ook een Berlingo 2, (alleen Voordeuren/speakers) en daarin waren voorin ook geen draden te vinden. Na wat zoeken bleken deze aan de binnenkant van de deur vast te zijn geplakt (aan andere kabels). Even zoeken dus…
Dus in mijn bedrijfswagen berlingo moet ik die kabels ook vinden dan?

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
visual_bAstArd schreef:AvanOsch schreef:Ik heb ook een Berlingo 2, (alleen Voordeuren/speakers) en daarin waren voorin ook geen draden te vinden. Na wat zoeken bleken deze aan de binnenkant van de deur vast te zijn geplakt (aan andere kabels). Even zoeken dus…
Dus in mijn bedrijfswagen berlingo moet ik die kabels ook vinden dan?
neen bij een bedrijfsvoetuig,mag je ze zelf trekken