fiorano schreef:Dat mijn rekenmachine er meekapt terwijl ik vanmiddag en morgen examen Economie en WIskunde heb…
nieuwe batterij… Ik moest altijd reserve batterijen meenemen om dat juist te voorkomen.
Autofan schreef:fiorano schreef:Dat mijn rekenmachine er meekapt terwijl ik vanmiddag en morgen examen Economie en WIskunde heb…
nieuwe batterij… Ik moest altijd reserve batterijen meenemen om dat juist te voorkomen.
Haha, in mijn tijd had je een eenvoudige Casio FX82 en daarvan gingen de battijeren “niet” (nauwelijks) leeg. Ik heb die calculator nog steeds en reken inmiddels met het tweede setje batterijen (ding is volgens mij van eind 1991).
Grrr, ff Sanders in Mariahout gebeld maar die zitten voor 2 maanden vol. En Kroon in Valkenswaard neemt ook al niet op
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
mpostma schreef:Autofan schreef:fiorano schreef:Dat mijn rekenmachine er meekapt terwijl ik vanmiddag en morgen examen Economie en WIskunde heb…
Haha, in mijn tijd had je een eenvoudige Casio FX82 en daarvan gingen de battijeren “niet” (nauwelijks) leeg. Ik heb die calculator nog steeds en reken inmiddels met het tweede setje batterijen (ding is volgens mij van eind 1991).
Ik had ook geen batterijen nodig laat staan dat ik ze mee had… En hij doet het nog steeds met de huidige batterijen.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
mpostma schreef:Autofan schreef:fiorano schreef:Dat mijn rekenmachine er meekapt terwijl ik vanmiddag en morgen examen Economie en WIskunde heb…
heb ook een fx82 uit 1982 met de eerste batterijen nog steeds werkend. die casio’s toch. als citroen ook zo was…..
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ontdek ik net een zetfoutje in mn CV nadat ik m verstuurd had…
maja tis gelukkig geen taalfoutje…
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
garagestmarien schreef:mpostma schreef:Autofan schreef:fiorano schreef:Dat mijn rekenmachine er meekapt terwijl ik vanmiddag en morgen examen Economie en WIskunde heb…
heb ook een fx82 uit 1982 met de eerste batterijen nog steeds werkend. die casio’s toch. als citroen ook zo was…..
Wij hebben verplicht een Texas Instruments TI-30X IIB
Daar zit wel een batterij in, maar als die leeg is kun je hem neit vervangen. Gelukkig lopen er meer mensen rond op de aarde, en laat nou net een goede vriend van mij 2 rekenmachine’s hebben…
Dus ik was weer gered
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
ha ik heb nog steeds een Texas Instruments TI-30solar, beestje is al bijna 25 jaar en werkt nog super
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek heb een nog steeds werkende beige TI 30 III met de wiskunde spiekbriefjes er nog onderin t doosje…
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
maak ik wel de goede keuzes…?
nee gezegd tegen een leuk mini maisonette woninkje in Voorburg waar ik op de nummer 1 stond…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
ieksEmmu schreef:maak ik wel de goede keuzes…?
nee gezegd tegen een leuk mini maisonette woninkje in Voorburg waar ik op de nummer 1 stond…
Ja hoor!
Al is het natuurlijk volledig afhankelijk van je situatie…
Voorlopig is mijn PDA naar zijn grootje… Hij is nu echt helemaal dood. Maar eens even op zoek naar wat nieuws, of gebruikt natuurlijk. Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste. Al zou naast GPS, wifi nu wel erg handig zijn.
ieksEmmu schreef:maak ik wel de goede keuzes…?
waarom heb je nee gezegd
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
@ patje, Die dingen lopen echt te vaak vast, of overlijden….
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
K*T alarm
Vandaag lekker weertje, vrij van school en de AX had het weer verdient om gewassen te worden. Ik naar de wasstraat sjees hem in zo’n hok en zet hem uit en gooi de deur galant dicht. Prop de muntjes in dat apparaat hoor ik hem na 30 sec op alarm gaan denk ach boeie kan wel wassen als die shock sensoren maar niet af gaan. Lekker ingezeept, afgespoeld staat ze er weer blinkend bij. Kijk nog eens trost naar me gebakkie wil de deur open doen. Zitten de sleutels nog in het contact Kon ik de hulpdienst maar weer bellen voor me andere afstandbediening.
Moraal van dit verhaal haal je sleutels uit je auto of doe de sleutels in het contact met het contact aan.
Maar ze glimt wel weer en staat er sexy bij in de straat tussen al die smerige auto’s
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
patje74 schreef:Ja hoor!
Gelukkig…
paso schreef:waarom heb je nee gezegd
Ik had net een beetje besloten een poging te gaan wagen om werk en woonst in Middelburg (rust, ruimte, schoon, historisch, filevrij, zonnig) te gaan zoeken…
Was wel een leuk stukje Voorburg-Noord, maisonnette, 4 kleine kamertjes, 400 euro, alleen het balkon heeft alleen smorgens zon, en stalling voor mn motoren is erg lastig te vinden (zag er al 3 geketend buiten staan)
Kreeg al wel email uit Middelburg, 2 woninkjes komen vrij… maar ik zag al dat er meestal zo’n 50 tot 60 reacties per woning zijn…