best mede forummers,
voor mijn nieuw speelgoed (radio met 7 inch scherm) moest ik een draad naar de massa van de handrem leggen zodat het scherm niet kan gebruikt worden zolang de handrem niet is aangetrokken! ik heb dit nu overbrugd dat contact aan de handrem, maarja, nu denk de auto dat ik constant met handrem rij!
wete jullie hiervoor een oplossing?
Berlingo 1.6HDI
kon dat contact er niet gewoon bij?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
hij moet verbinding hebben met de + van de handrem! :s in de garage weten ze ook niet direct raad, maar iedere keer als ik vertrek van 9 maakt de berlingo piep signalen en komt het weer op die display
Berlingo 1.6HDI
Vaak zit er onder de handrem een schakelaar om het lampje van de handrem te laten branden op het dashboard. Haal hier de + of - vandaan.
Eric Vertogen schreef:Vaak zit er onder de handrem een schakelaar om het lampje van de handrem te laten branden op het dashboard. Haal hier de + of - vandaan.
welja, dat is gebeurd hé dat is dat schakelaartje, maar nu zegt de boordcomputer iedere keer als ik vertrek: “handrem vergeten” en die verschrikkelijke pieptoon :p
Berlingo 1.6HDI
berlingo1.6HDI schreef:Eric Vertogen schreef:Vaak zit er onder de handrem een schakelaar om het lampje van de handrem te laten branden op het dashboard. Haal hier de + of - vandaan.
welja, dat is gebeurd hé dat is dat schakelaartje, maar nu zegt de boordcomputer iedere keer als ik vertrek: “handrem vergeten” en die verschrikkelijke pieptoon :p
Dan zul je het of via een relais moeten schakelen of pak gewoon ergens anders een + vandaan. Doet ie het ook als je rijdt
Of mag dat in België niet?
Eric Vertogen schreef:berlingo1.6HDI schreef:Eric Vertogen schreef:Vaak zit er onder de handrem een schakelaar om het lampje van de handrem te laten branden op het dashboard. Haal hier de + of - vandaan.
Dan zul je het of via een relais moeten schakelen of pak gewoon ergens anders een + vandaan. Doet ie het ook als je rijdt
Of mag dat in België niet?
daarom dat die veiligheid erop zit :p omdat het niet mag :d maar ik wil die stomme veiligheid niet, hoe kan ik dan mijn passagiers een film laten zien tijdens lange rit?
Berlingo 1.6HDI

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
berlingo1.6HDI schreef:Eric Vertogen schreef:berlingo1.6HDI schreef:Eric Vertogen schreef:Vaak zit er onder de handrem een schakelaar om het lampje van de handrem te laten branden op het dashboard. Haal hier de + of - vandaan.
Of mag dat in België niet?daarom dat die veiligheid erop zit :p omdat het niet mag :d maar ik wil die stomme veiligheid niet, hoe kan ik dan mijn passagiers een film laten zien tijdens lange rit?
dakmonitor monteren,of hoofdsteun monitoren