hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:gompy58 schreef:stoterstangen90 schreef:gewoon met een BX over de weg naar China rijden.
ja joh, doe gewoon mee met Amsterdam-Peking
Ja, maar gijs woont niet in Amsterdam maar in Enschede, en hij hoeft niet naar Peking, maar naar Chengdu…Dus dat is om.
niet doen dus, da’s slecht voor’t milieu
Alsof ze in China daar wat om geven
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
mssl schreef:PrutsyLJ schreef:hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:gompy58 schreef:stoterstangen90 schreef:gewoon met een BX over de weg naar China rijden.
ja joh, doe gewoon mee met Amsterdam-Peking
Ja, maar gijs woont niet in Amsterdam maar in Enschede, en hij hoeft niet naar Peking, maar naar Chengdu…Dus dat is om.
niet doen dus, da’s slecht voor’t milieu
Alsof ze in China daar wat om geven
Jij wel dan? Vieze katloze man!
*geeft Raoul een corrigerende tik*
Jij moet je helemaal stil houden met je nog viezere auto
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
jongens jongens, meer kilometers is meer vervuiling, katloos of niet. en goed afgesteld valt katloos heus wel mee. (moet ik wel zeggen want ik heb alleen maar vuile auto’s )
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Hmm, gewoon net als ik op koolzaadolie gaan rijden…Zou ik trouwens niet in je GTi proberen.
Test
Thijsvandebles schreef:Hmm, gewoon net als ik op koolzaadolie gaan rijden…Zou ik trouwens niet in je GTi proberen.
heej goed idee, ik probeer het wel met mijn digit dan
hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:Hmm, gewoon net als ik op koolzaadolie gaan rijden…Zou ik trouwens niet in je GTi proberen.
Ik lees over een paar uur je bevindingen?
Test
Thijsvandebles schreef:hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:Hmm, gewoon net als ik op koolzaadolie gaan rijden…Zou ik trouwens niet in je GTi proberen.
hij start niet
hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:Hmm, gewoon net als ik op koolzaadolie gaan rijden…Zou ik trouwens niet in je GTi proberen.
hij start niet
Oei, waar zou dat nu aan kunnen liggen…. Volgens mij ligt het aan het ontbreken van het reservewiel…
Test
Thijsvandebles schreef:hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:Hmm, gewoon net als ik op koolzaadolie gaan rijden…Zou ik trouwens niet in je GTi proberen.
hij start niet
Oei, waar zou dat nu aan kunnen liggen…. Volgens mij ligt het aan het ontbreken van het reservewiel…
nee, ik denk dat de accu losgekoppeld is, maar dat is een wilde gok hoor, ik ben niet zo technisch.
hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:Hmm, gewoon net als ik op koolzaadolie gaan rijden…Zou ik trouwens niet in je GTi proberen.
hij start niet
nee, ik denk dat de accu losgekoppeld is, maar dat is een wilde gok hoor, ik ben niet zo technisch.
Nou, ik ken een verhaal dat een auto zonder accu ook wel wou starten. Hij werd toen geduwd….
Test
natuurlijk is het te hopen dat je daar wat kan internetten en je ons zo over de Chineese Citroën scene kan informeren
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017