Het lijkt ons leuk om met aantal forummers een sleutelclub op te zetten in (de buurt van) Leiden. De voorlopige werktitel is Leidse Hobby Monteurs club. Het idee is om te beginnen met maandelijks een bedrag opzij te zetten zodat we over enige tijd een ruimte kunnen huren, een (aantal) brug(gen) kunnen kopen, etc. Vervolgens kunnen we lekker sleutelen aan onze voitures. Wie heeft hier interesse in?
Overigens denken we NIET aan een typegebonden sleutelclub.
Hartelijke groet,
Evert-Jan en Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Leuk initiatief Maar helaas voor mij niet echt relevant vanwege de afstand
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Super! Ik krijg een beetje het gevoel van een “clubgarage”
Mooi initiatief!
Ikzelf doe er niet aan mee, maar het is natuurlijk ook leuk om in de toekomst “probleem” forumbakken te bekijken!
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ik zou wel willen, maar dat maandbedrag op hoesten gaat niet lukken op dit moment. Maar idd een leuk idee.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik heb geen flauw idee van de prijzen in jullie buurt, echter hebben wij de zelfde plannen zo’n beetje. Na wat grof rekenwerk komen wij uit op een maandbedrag voor leden wat ongeveer op de helft van de door jou genoemde prijs zit.
In Leek zit ook een vrij grote sleutelklub, ze vragen daag €45,-/maand voor stallen + sleutelen. Dot is in het noorden vrij normaal.
Succes, samen sleutelen is alijd leuk!
Ik zou, afhankelijk van t maandbedrag, zeker wel intresse hebben!
Enne, ik heb eventueel nog wel een brug staan waar we wat leuks mee kunnen doen
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Ik ben heel erg voor. Wat betreft maandbedrag, hoe minder hoe beter, maar als dit minimaal nodig is om in het westen wat op te starten dan moet dat maar. Hou me op de hoogte, als ik mee kan helpen met opzetten laat dat ook even weten!
wel een goed iedee maar beetje ver weg voor mij.
Gert.
Ik weet dat 80 euroos al best aan de prijs is. Maar helaas is stallingsruimte en bedrijfsruimte in Leiden en omgeving aan de dure kant. Ooit vertrekken we wel richting Friesland! Maar tot die tijd moeten we hier maar woekeren met de ruimte…
Groet,Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ha,
Ik heb zeker belangstelling. Hoever ben je al met een eventuele ruimte? Als ik sleutelclubs zie die ik ken moet e.e.a. best wel strak geregeld worden. Hoe ga je dat allemaal regelen?
groet
Yke
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
yke schreef:Ha,
Ik heb zeker belangstelling. Hoever ben je al met een eventuele ruimte? Als ik sleutelclubs zie die ik ken moet e.e.a. best wel strak geregeld worden. Hoe ga je dat allemaal regelen?
groet
Yke
Ja anders is er binnen een jaar alleen nog een club over zonder sleutels
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Ja, leuk! Maar ook voor mij te ver weg om interessant genoeg te zijn. Succes en laat hier weten hoe het verder verloopt.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Het idee is een beetje om alles te doen a la citromonde. Ik vind Citromonde echt geweldig, en in principe heb ik het daar best naar mijn zin maar het is voor mij te ver weg om even een avondje aan de slag te gaan.
Kwa prijs, een realistische berekening komt eigenlijk altijd wel boven de 100 euro per maand uit. Als je kijkt wat een garagebox kost in de randstad zonder electriek e.d. dan zit je vrijwel altijd ook boven dat bedrag.
Er zijn meerdere ideeen over het hoe en wat, varierend van een stichting tot als bedrijfsactiviteit. Als bedrijfsactiviteit moet diegene die verantwoordelijk is er natuurlijk ook inkomen uit kunnen halen, en als stichting oid is dat minder nodig. De vorm hangt af van het animo en de visie van de geintereseerden. Deze poll bestaat dan eigenlijk ook om dat te toetsen.
Wat vast staat is dat je met een man of tien die 80 euro in de maand dokken geen ruimte kan huren/kopen en inrichten als een garage. En tien vast sleutelplekken is denk ik in de praktijk al zeker 200m2 aan vloerruimte, tenzij je een of ‘t andere opslag systeem verzint waarbij je met minder sleutelplekken toegang (dwz van niet rijdende auto’s uit de weg kunnen plaatsen als iemand anders de brug nodig heeft).
Wat mij betreft is het in ieder geval een wens om iets dergelijks te starten, zij het als bedrijf of als stichting of wat dan ook, maar ik moet er vertrouwen in hebben dat het haalbaar is, en dat is afhankelijk van het animo. Eerlijkheidshalve denk ik dat dit niet te doen is onder een 120 euro ofzo per maand.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ja, die prijs is waarschijnlijk en helaas wel realistisch. Hopelijk kan het voor € 100, in dat geval doe ik mee. Citromonde is inderdaad een mooie en goed geregelde plek. Ik zal eens rondkijken of ik een kansrijke lokatie zie. Hou me op de hoogte, ik denk graag mee!
groet
Yke
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Citromonde is een sleutelclub in Rotterdam.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!