7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 

BX ARMY niet meer?
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 31 mei 2007 11:50 AM
  [ # 91 ]
GoodOldDiesel schreef:

Hoezo dat iemand nog weet? Arriva rijd vandaag de dag nog mee rond zo ongeveer Crying or Very sad

??? Ik weet niet waar je woont, maar hier in het noorden hebben de bussen al jaren geen rode velgen meer….
Dat oude materiëel rijdt nu in Cuba enzo….Of woon je daar? Wink  Wink

Test

Profiel  

fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 31 mei 2007 05:36 PM
  [ # 92 ]

Of je maakt hem net zo als deze, Polizei Grünn Cool

Overigens, kent iemand deze bx ?

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

fiorano
> 900 berichten

Gepost: 01 juni 2007 01:50 AM
  [ # 93 ]

hé dat is vreemd, ff de goeie opzoeken… Komt morgen wel, andere computer Wink

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 01 juni 2007 12:31 PM
  [ # 94 ]
Thijsvandebles schreef:

Alleen kenners weten dat onder dat rooster de paravanbak zit. En kenners zijn vaak ook liefhebbers, dus die zullen dat niet doen.
Ha ha, nee, het is een leuke grap, en ik denk dat iedereen dat vind.
Toen ik mijn BX legergroen schilderde kreeg ik ook van alle kanten commentaar, maar toen het af was vond iedereen het zo leuk.
Is vaak met dit soort dingen zo, als je eens wat anders als een ander doet moet er eerst gezeurt worden.

Om deze post mag je laggen, hij is niet scherp bedoelt, maar ik probeer er wel een duidelijke boodschap mee over te brengen Wink

Thijs, ik zeg dat je het zeker moet doen, ik houd wel van dergelijke humor…
Ik gaf slechts aan dat er idioten zijn die dergelijke dingen uithalen, omdat ze zich slachtoffer voelen omdat ze er niks van snappen (heb zelf het sleutelverhaal meegemaakt toen ik a.i. de leiding had over zo’n ondersteuningsgroep; mannetjes die gewoon de controleurs volgen om te zien waar ze wonen of waar hun auto staat…)

Maareh… Ik begrijp dat het komend weekend ideaal auto-roller-weer wordt? Rolling Eyes  Very Happy Wink

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 01 juni 2007 03:42 PM
  [ # 95 ]

Dit weekend had gekund, want ik ben vrij, en het inderdaat prachtig rollerweer. Warm en windstil.
Ware het niet dat ik heb besloten het schilderfeest nog even uit te stellen.
Ik wil het dit keer namelijk grondig doen, en er moet zowiezo nog een heleboel andere dingen gebeuren. Zoals nieuwe aandrijfassen, andere brandstofpomp, rondje bollen, enz. enz. En dus goed schuren en primen alvorens de wagen geel te maken.
Dus ik dacht, als ik nou eerst mijn diesel automaat nieuw leven inblaas, dan kan ik daar een poosje mee gaan rijden, en ondertussen de 19 td schorsen, en die grondig opknappen.
Maar voor dat ik die automaat klaar heb, ben ik wel even verder.
Want daar moet ook nog een nieuwe brandstofpomp op, en nog gekeurd worden bij de RDW van benzine naar diesel.
Maar dan heb ik wel de mooiste diesel automaat van NL.

Test

Profiel  

Wnijland
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 108

Gepost: 01 juni 2007 04:46 PM
  [ # 96 ]

ik hoop dat ik niet iemand anders herhaal, maar ik vind het op zich een fantastisch idee om een FRAM BX te maken, maar kan je daar niet beter een andere BX voor nemen dan de mooie ARMY die je hebt. Het zou toch goed zijn als er steeds meer bijzondere of leuke BXxen bijkomen ipv dat de ene bijzondere wordt opgeofferd voor de andere.

De Diesel Automaat lijkt mij een goede kanditaad, aangezien de meeste stadsbussen op ook diesel automaten zijn… (tegenwoordig in elk geval)

Profiel  

fiorano
> 900 berichten

Gepost: 01 juni 2007 08:46 PM
  [ # 97 ]

hmmm, pc doet raar maar alleen die link met de Ami wil erop…

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 01 juni 2007 09:23 PM
  [ # 98 ]
fiorano schreef:

hmmm, pc doet raar maar alleen die link met de Ami wil erop…

Ik gok dat je, net als ik, werkt in Firefox. Ik kan ook geen linkjes doorgeven van Marktplaats. Probeer eens via Internet Explorer, want daar werkt het bij mij wel, al is het irritant om steeds te moeten linken vanuit IE.  Rolling Eyes

Profiel  

fiorano
> 900 berichten

Gepost: 02 juni 2007 12:42 AM
  [ # 99 ]

Bij IE komt er alleen http://www.marktplaats.nl te staan in me adres balk…

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 02 juni 2007 12:54 AM
  [ # 100 ]
fiorano schreef:

Klopt, dus dan ga je op de advertentie staan met je muis—> rechter muisknop—> eigenschappen: daar staat de link.  Wink

Zo doe ik het in ieder geval altijd.

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 02 juni 2007 12:57 AM
  [ # 101 ]
XBXG schreef:
fiorano schreef:

Klopt, dus dan ga je op de advertentie staan met je muis—> rechter muisknop—> eigenschappen: daar staat de link.  Wink

Je kan beter met rechter muisknop op de advertentie gaan staan, dus in de onderwerpenlijst en dan ‘copy shortcut’ klikken. Dan kan je hem met ctrl+v in je bericht plakken.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 02 juni 2007 02:19 AM
  [ # 102 ]
Wnijland schreef:

ik hoop dat ik niet iemand anders herhaal, maar ik vind het op zich een fantastisch idee om een FRAM BX te maken, maar kan je daar niet beter een andere BX voor nemen dan de mooie ARMY die je hebt. Het zou toch goed zijn als er steeds meer bijzondere of leuke BXxen bijkomen ipv dat de ene bijzondere wordt opgeofferd voor de andere.

De Diesel Automaat lijkt mij een goede kanditaad, aangezien de meeste stadsbussen op ook diesel automaten zijn… (tegenwoordig in elk geval)

Ja ik snap je gedachtengang. Maar dan heb ik dus wéér een auto erbij in de verzekering en belasting. En het móet diesel zijn, want van benzine krijg ik een zere beurs.
Wat ik ook ga doen, ik ga zeker mijn diesel automaat niet geel maken, want die is in de kleur Bleu Olympe, oftewel hemeltjesbaluw, die ga ik no-way een andere kleur geven.
Eigenlijk had ik die automaat gekocht om een Dukes of Hazzard auto van te maken, maar toen ik die kleur zag wist ik zeker dat die niet oranje zou worden. Daar is ie veel te mooi voor…

Test

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 02 juni 2007 12:30 PM
  [ # 103 ]
XBXG schreef:
fiorano schreef:

Tip: rechtermuis, snelkoppeling kopieëren Wink

dan hoef je niet die hele link te gaan selecteren bij eigenschappen Wink

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 02 juni 2007 02:00 PM
  [ # 104 ]
Arjan Verkade schreef:
XBXG schreef:
fiorano schreef:

Dat zei ik Wink

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 02 juni 2007 02:33 PM
  [ # 105 ]
knäckor schreef:
Arjan Verkade schreef:
XBXG schreef:
fiorano schreef:

Dat zei ik Wink

Overheen gelezen Surprisedops:
Jij was eerder Wink

Profiel  

7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook