vergrendeling achterportier
PIR
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 02 juni 2007 06:24 PM

De vergrendeling van het achterportier van mijn Xantia Break uit 1999 is stuk althans een klein kunststof onderdeel (zie mijn avatar).

Waar kan ik aan zo’n onderdeel komen?

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 02 juni 2007 06:26 PM
  [ # 1 ]

Re: vergrendeling achterportier

PIR schreef:

De vergrendeling van het achterportier van mijn Xantia Break uit 1999 is stuk althans een klein kunststof onderdeel (zie mijn avatar).

Waar kan ik aan zo’n onderdeel komen?

Ik denk sowieso bij de dealer, of op de sloop. Maar de foto is niet echt duidelijk. Waarom post je niet een wat grotere foto? Nu is het ook zo duidelijk dat je je alleen hebt aangemeld om deze vraag te kunnen stellen Wink

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

PIR
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 02 juni 2007 06:39 PM
  [ # 2 ]

Te voorbarige conclusie…

Very Happy als je mij uitlegt hoe ik een grotere foto kan posten doe ik dat Very Happy

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 02 juni 2007 07:36 PM
  [ # 3 ]
PIR schreef:

Te voorbarige conclusie…

Very Happy als je mij uitlegt hoe ik een grotere foto kan posten doe ik dat Very Happy

Het maakt me verder niet uit hoor, maar het lijkt wel zo te zijn. Is verder niet erg ofzo, als het wel zo zou zijn is er nog niets aan de hand. Maar ik heb verder niets gezegd.

Upload je foto ergens: eigen webspace, imageshack, webspace van iemand anders. Vervolgens plak je het volledige adres van die foto (dus met http:// ervoor) tussen [.img.] en [./img.] maar dan zonder die punten ertussen, in je bericht.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook