dat is een spider
kijk eens wat voor chassis die heeft, die haalt daar z’n stevigheid
alle wagens met geplakte voorruit gebruiken die voorruit om meer torsiestijfheid te hebben
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
waarbij dan voor auto’s voorzien met airbags weer andere lijm wordt gebruikt dan auto’s zonder. of heet het dan plotseling kit?
Xsara Coupe schreef:Nieuwe hobby?
Zeker wel een goed doel, golfjes totall rijden
Deze was van de zaak, zelf had ik toen een Suzuki Swift, daarmee had ik deze klap zeker niet overleefd.
Dankzij de Airbag en gordelspanners in de Golf leef ik nog of is een Rolstoel mij bespaard gebleven.
Wat de achterruit betreft, bij een Xantia bijvoorbeeld is deze echt loeizwaar, til maar eens de achterklep op waar de gasveren er niet opzitten. Vraag me af waarom deze zo zwaar is, zou het toch een deel van de constructie zijn?
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
ZX1.4i schreef:Wat de achterruit betreft, bij een Xantia bijvoorbeeld is deze echt loeizwaar, til maar eens de achterklep op waar de gasveren er niet opzitten. Vraag me af waarom deze zo zwaar is, zou het toch een deel van de constructie zijn?
De torsiestijfheid zal in ieder geval niet doorgegeven worden door de randen van je kofferbak…
Of je moet deze ook willen verlijmen
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Zijn de scharnieren en kofferbaksluiting een beetje heftig uitgevoerd ? Staat er in het instructieboekje dat je niet met open achterklep (bijvoorbeeld wegens grote lading) mag rijden ? Dan zou het misschien kunnen ...
Overigens ben ik inmiddels overtuigd dat de ruiten -indien ze vast geplakt zitten- deel uitmaken van de constructie.
Schijt aan originaliteit.