Arjan Verkade schreef:knäckor schreef:Arjan Verkade schreef:XBXG schreef:fiorano schreef:Bij IE komt er alleen http://www.marktplaats.nl te staan in me adres balk…
Klopt, dus dan ga je op de advertentie staan met je muis—> rechter muisknop—> eigenschappen: daar staat de link.
Zo doe ik het in ieder geval altijd.
Tip: rechtermuis, snelkoppeling kopieëren
dan hoef je niet die hele link te gaan selecteren bij eigenschappen
Dat zei ik
Overheen gelezen ops:
Jij was eerder
Gewoon advertentie openen in nieuwe tab. Dan heb je gewoon de goeie url in de adresbalk staan. (opera 7)
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:(opera 7)
Ik ga daar nooit naar toe…
Test
Kan ik misschien helpen bij het geel maken van de BX?
Matthijs2006 schreef:Kan ik misschien helpen bij het geel maken van de BX?
Hulp is opzig altijd welkom, maar dit soort projecten doe ik meestal gewoon alleen. Als ik het dan verknal, heb ik het tenminste zelf gedaan.
Boven dien wordt het een wat langere baan project, omdat ik dus pas na de zomer het klusje ga klaren, en ondertussen in mijn automaat ga rijden.
Maar als ik toch hulp nodig heb ben je de eerste die het hoort…
Test
Wijs besluit, Heer Van de Bles.
Een GTD Automatic in een zekere kleur Bleu Olympe, wat volgens mij wel een geinig kleurtje is:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Wijs besluit, Heer Van de Bles.
Een GTD Automatic in een zekere kleur Bleu Olympe, wat volgens mij wel een geinig kleurtje is:
Dit is gewoon een prachtige auto/kleur!
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Mientje schreef:XBXG schreef:Wijs besluit, Heer Van de Bles.
Héé, das de mijne….
Test
Thijsvandebles schreef:Mientje schreef:XBXG schreef:Wijs besluit, Heer Van de Bles.
Héé, das de mijne….
Goh echt waar
Volgens mij had Thijs er verder geen foto’s van, dus plaats ik deze even; foto , nog een foto en nog een foto .
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Fraaie kleur!
Ik houd me aanbevolen voor tips voor een diesel-automaat-conversie! Heb je er toevallig een how-to van?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Ja ik ben iemand die zeer sparadisch foto’s maakt, dus wouter heeft meer foto’s van mijn auto’s dan ik zelf…
Test
Volgens mij heb ik hier ook nog wel wat foto’s van deze auto. Zal even kijken.