4 van de 37
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Willems BX GTi 16v mk2 (toch TE KOOP)
BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 02 juni 2007 11:30 PM
  [ # 46 ]
PrutsyLJ schreef:

Zo, als het goed is staat de BX nu bij Willem voor de deur. Het is niet allemaal even vlekkeloos verlopen mede door de carterpan van mijn BX Evil or Very Mad . Maar goed, de aandrijfas heeft zich prima gehouden op de terugweg. De nieuwe ligt hier al klaar en die gaat er waarschijnlijk maandag onder. Nou ja, de rest van het verhaal laat ik maar over aan Willem. Hier zijn al wel vast de foto’s:

Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik

Ja eindelijk heb ik dan de 16v. Hij staat nu bij voor de deur. Hij is inmiddels gewassen en ziet er weer redelijk netjes uit. De ruit moet wel dringend wat aan gebeuren en dat gebeurd dan ook gelukkig de 7de.

Hij begon vanmorgen allemaal wat minder leuk. Eerder zeer vervelend. De auto van PrutsyLJ had een flink probleem met de carterpan. Gelukkig kan het nog gemaakt worden en is niet is niet met zijn blok aan de hand. Voor verdere info kijk even op zijn eigen topic.
Daarom hebben we mijn TZI weer even uit de stalling gehaald. Ik heb hem dus niet laten schorsen vandaag en de verzekering heb ik opgebeld om hem nog een paar dagen in de verzekering te houden. Zo heeft PrutsyLJ er nog even plezier van.
Nog een pluspunt van de tzi is dat hij nu samen met mijn 16v op de foto’s staan. Ik vind ze allebei erg mooi. Very Happy

Maandag wordt de nieuwe aandrijfas erop gezet en wordt de debietregelaar ook gefixed. We kijken ook even naar de uitlaat, want wat er u op zit ga ik echt niet mee akkoord. Twisted Evil  De auto rijdt echt heerlijk. Ik voelde tijdens het rijden de aandrijfas wel. Maar het was allemaal niet schokkend te noemen. De leren bekleding ziet er ook geweldig uit en ik kan niet wachten tot er apk op zit. Dan kan ik vol van deze auto genieten. Nog even geduld.

Bij deze wil ik nog even laten blijken dat ik de hulp van PrutsyLJ zeer waardeer. Mijn auto is in goede handen. Ik hooop dan zijn auto ook snel weer gefixed wordt. Ik houd jullie op de hoogte.

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 03 juni 2007 02:04 AM
  [ # 47 ]
mssl schreef:

Ga je dinsdag al naar het apk station? Dan kom ik graag even (in de middag) langs Laughing !
Eindelijk een half dagje vrij Surprisedops:

Ja ik hoop hem disdag te kunnen keuren. We moeten even zien hoe alles loopt maar wat mij betreft kun je hem wel even komen bekijken dan. Very Happy

BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27937

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 juni 2007 02:45 PM
  [ # 48 ]

klinkt goed allemaal Wink

die BWM uitlaat en dat witte dash mag idd wel wat aan gedaan worden Wink
maar ik weet zeker dat dat goed komt Smile

is je bumper niet verprutst door die uitlaat?

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 03 juni 2007 03:28 PM
  [ # 49 ]
Arjan Verkade schreef:

Ja helaas is mijn bumper wel verprutst. Sad  We zijn er nog niet helemaal uit wat we er nog aan kunnen doen. We kijken morgen iig even naar een andere uitlaat. Ik denk dat de bumper uiteindelijk gewoon vervangen moet worden helaas. Rolling Eyes

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27937

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 juni 2007 03:30 PM
  [ # 50 ]
BX19TZI schreef:
Arjan Verkade schreef:

Ja helaas is mijn bumper wel verprutst. Sad  We zijn er nog niet helemaal uit wat we er nog aan kunnen doen. We kijken morgen iig even naar een andere uitlaat. Ik denk dat de bumper uiteindelijk gewoon vervangen moet worden helaas. Rolling Eyes

Ik geloof dat ik ook niet erg veel andere mogelijkheden zag Sad

Succes ermee in elk geval!

Profiel  

stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865

Gepost: 03 juni 2007 06:38 PM
  [ # 51 ]

het is een polyester bumper dus met een beetje creativiteid is dit wel netjes te maken meen ik.

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 03 juni 2007 09:43 PM
  [ # 52 ]

Nou ik heb zelf even wat foto’s gemaakt van de 16V BX. Ik heb hem namelijk even gewassen en het ziet er een stuk beter uit.
Ik zit alleen met een probleem. Ik wil ze graag posten maar weet echt niet hoe dat moet helaas. Ik heb ook een close up van de velgen en van de uitlaat gemaakt. Wie me dat kan uitelggen ik hoor het graag. Smile
Morgen maak ik ook even een filmpje. Dan kunnen jullie allemaal horen en zien hij fijn de moter loopt. Very Happy

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9070

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 03 juni 2007 09:49 PM
  [ # 53 ]

bij http://www.imageshack.us je foto’s uploaden, en de link op de site zetten Wink

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 04 juni 2007 12:31 AM
  [ # 54 ]

De foto’s

Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik

Hoop dat het werkt.

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9070

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 04 juni 2007 12:32 AM
  [ # 55 ]

Jup het werkt! Mooie foto’s! Wink

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 04 juni 2007 12:36 AM
  [ # 56 ]

Mooi! Goed dat je gaat werken aan dat dashboard, want echt fraaier dan origineel is het niet.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 04 juni 2007 01:47 AM
  [ # 57 ]

Mooie auto! Fraai leer! Leuke LaRo! Very Happy

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865

Gepost: 04 juni 2007 08:40 PM
  [ # 58 ]

hele nette mooie kar. geniet ervan Razz

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 04 juni 2007 11:09 PM
  [ # 59 ]

stuur en de witte tellerplaten is idd heel erg fout Shocked  Confused

Maaruh… leer is wel gaaf hoor Wink

De achterbumper lijkt me nog wel weer te repareren met een harsmatsetje…

Groenten Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 04 juni 2007 11:09 PM
  [ # 60 ]
mssl schreef:

Heb je de BX 16V al klaar voor de APK? Laughing  Of wacht je op PrtusyLJ die waarschijnlijk druk is met zijn carterpan? Wink

Jah erg jammer inderdaad. De caterpan kon niet meer gelast worden dus hebben we een andere geregeld bij een sloop. Dat is allemaal wel gelukt, maar inderdaad aan de 16v is niets gebeurd. Erg jammer want ik wilde hem morgen laten keuren. Nu wordt het morgen sleutelen als het goed is. PrutsyLJ en ik zijn allebei om 12 uur vrij. Dan gaat voor de 2de keer de BX19TZI weer de stalling in en dat hoop ik dat de 16v dan wel wordt gefixed.
Als het me te lang duurt breng ik hem alsnog naar de garage. Ik MOET hem namelijk vrijdag echt hebben. Ik had hem het liefst woensdag al willen gebruiken maar dan maar even een auto lenen. Confused

Profiel  

4 van de 37
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook