bogaard77 schreef:Ja dit was wel erg treurig..
Dat werkt dan op de PR afdeling…..
Nope… Ze heet vast een hostess en volgende week staat ze bij een softwarebedrijf.
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
ik lees in het nieuwe Citroën magazine (dat gisteren in de bus viel) :
“concept car C-Métisse blijft prijsbeest”
door Louis Vuitton de Louis Vuitton Classic Concept Award
en van het XXIIde ‘festival Automobile International’ de prijs voor mooiste concept car
beide vielen voor z’n prachtige vormen, het interieur, het karakter (“rasecht”) en vooral omwille van de milieuvriendelijke krachtbron in zulke wagen
WAAROM gaat die niet in produktie??
ik zal hem niet kunnen betalen maar denk wel dat er een potentieel in zit
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Enjoy by Pininfarina and Matra:
Vanwege het 75-jarig bestaan van Pininfarina heeft men dit showmodel ontworpen. Naast Pininfarina en Louis Vuitton heeft ook Matra Automobile Engineering aan deze conceptcar gewerkt. Louis Vuitton is de ontwerper van het interieur en de speciale accessoires. Matra heeft zich met name bezig gehouden met het verder ontwikkelen van het chassis en de wielophanging met dubbele wishbones, waarbij de ervaring uit het raceverleden heeft bijgedragen.Pininfarina gaat met dit model de wereld over en overweegt om bij positieve reactie’s van verzamelaars en liefhebbers van design auto’s tot productie over te gaan. Het zou maar om een oplage van 75 stuks gaan, die dan gebouwd worden door de prototype divisie van Matra Automobile Engineering.
het zit wel in dezelfde lijn
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
In het huidige nummer van het autoblad ‘Autokampioen’ staat een artiekel over de C-Métisse
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/auto/nieuws-en-tips/ak/huidig-nummer.nl.html
Het artiekel stelt weining voor, de foto’s zijn wel cool
PjotrBlom schreef:In het huidige nummer van het autoblad ‘Autokampioen’ staat een artiekel over de C-Métisse
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/auto/nieuws-en-tips/ak/huidig-nummer.nl.html
Het artiekel stelt weining voor, de foto’s zijn wel cool
idd mooie fotos hoop dat citroen deze in het echt gaat bouwen
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Nu ook in Topgear magazine NL. Rijimpressie door Roland vd Spek -uitgever!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
ik denk dat we nu ook maar ff een rijtest van CFNL moeten doen in de C-Metisse .. lijkt me leuk!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
erwt schreef:ik denk dat we nu ook maar ff een rijtest van CFNL moeten doen in de C-Metisse .. lijkt me leuk!
Als jij er “ff” in kan regelen, dan wil ik wel rijden
en hier nog even een kleinere versie van de foto die ik heb gemaakt op de RAI (stukkie groter dan mn avatar), beetje laat, maar beter dan nooit