Yes, daar lijkt het idnerdaad op. Op pagina 1067 en 1068 van die fiches staan 2 voorbeelden die er wel op lijkenn…
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
He Frank, idd vervelend! Net nu je zo vorstelijk kunt zitten op bijna nieuw leer!
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja lekker he….. Kan er nog wel naar kijken he! En rij nu dus maar even in de cabrio….Vervelend met dit weer….
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Nou het is droog toch? Lekker hoor dak naar beneden, kachel aan…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Heb het droog gehouden op de terugweg, maar warm was anders
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Deed je kachel t niet of heb je niet zo’n windscherm achter je nek?
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Allebei zijn aanwezig, maar dan nog is het niet erg warm hoor!
Enfin, vanmorgen de xm op de brug gehad en waar ik bang voor was werd bevestigd: de uitlaat bestond uit 1 geheel, zonder flenskoppelingen of klemmen. Het lijkt er op dat de uitlaat er fabrieksaf onder is gelegd (wat met krap 2 ton nog zou kunnen ook)....De achterpot was er natuurlijk af en om die te vervangen zou ik zowieso een stukje pijp moeten lassen op het nog aanwezige gedeelte. En aangezien de dwarspot er ook gaar uitzag, maar besloten de beide delen te vervangen. Ik moet dus halverwege de pijp van de kat naar de dwarspot de zaag erin zetten en de nieuwe pijp eroverheen schuiven. Nog makkelijker dus dan alleen de achterpot vervangen.
Nadeel is wel dat klemmen, pakking en 2 dempers bij elkaar toch nog 366,- euro kostten, incl 40% korting!
Da’s nog eens wat anders dan de prijzen van een 205-je…..
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Fuckie, daar ging iets niet goed, had een heel verhaal getypt, nu is het weg!
samengevat kwam het hier op neer; de doe-het-zelf garage was dicht, de buren brachten hun auto naar de garage, dus had ik tijd over om het nieuwe leren stuur erin te hangen en het leer schoon te maken. Toch snel even gekeken hoeveel werk de uitlaat op straat vervangen zou zijn, toch snel even opgekrikt, met een van de garage naast me geleende pjipensnijder de uitlaat eronder uit gehaald, de nieuwe delen eronder gehangen, pasta tussen de koppelingen, met de koevoet mezelf bijna van mn rechteroog beroofd en met een bloedende kop het eindresultaat na exact 1,5uur tevreden bekeken.
Conclusie;
de uitlaat was uit 1 gedeelte gemaakt, van het spruitstuk tot het eindpijpje, het bij de dwarspot ook een directe verbinding tussen aan- en afvoer en was eigenlijk nog best goed.
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!