Over 3 weken wordt er in mijn Xant een G3 installatie ingebouwd. Dit gaat weer gebeuren bij het Eurogas-technostation in Zeewolde.
Er komt een ringtank in van 54 (netto ruim 40 liter) onder de bagageruimte. Volgens mij zijn er niet veel Xants met een ringtank.
Of vergis ik mij?
Dyna Z1: Tout alu.
je vergis je de meeste xantia hebben onderbouw vanaf type 2
Hier nog 1tje met de tank in de achterbak!
citroenc2 schreef:je vergis je de meeste xantia hebben onderbouw vanaf type 2
Over 3 weken wordt er ingebouwd. Dan kun je er gerust een onderbouw onder laten hangen hoor, ook onder een 1a type….......
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Dat is toch een type 2? Ik vroeg het, omdat bij m’n zoektocht een paar maanden geleden naar een Xantia incl. gas, ik alleen maar uitkwam op configuraties met een cylindertank, geen onderbouw dus.
Maar goed, nog een paar weekjes geduld en dan een volle tank voor 20 euro. Trouwens, tot m’n verbazing heb ik vorige week een benzineverbruik van 1 op 14,5 er uit gepeuterd.
dan zal ik met gas 1 op 12 zeker halen
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik zag gisteren dit draadje al voorbijkomen en was nu wel nieuwsgierig naar de inhoud, gezien de macabere omschrijving van dit topic.
Wellicht is het een idee om de titel aan te passen, aangezien de meeste mensen bij het wordt vergassen toch direct de associatie leggen met één van de zwartste bladzijden uit de geschiedenis?
Verder veel plezier van de G3 installatie.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Okee, het is aangepast.