... wie niet weg is, is gezien
Spui hier alle dingen waar je blij om bent.
Hier kan je deel 9 vinden: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=179307
Schijt aan originaliteit.
Net heerlijk op ‘t terras gezeten
Jammer dat de zon ver te zoeken was
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
strak plan, ik denk dat ik ons terras eens ga opzoeken.
glaasje pernod erbij en genieten van de zon en kijken hoe jacqueline (cx break diesel) nieuwe bedrading krijgt voor de koelventilatoren. had ik wat problemen mee, maar wordt nu opgelost.
daar kan ik heel blij van worden
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
kan ik mij voorstellen
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Ik ben gisteren tante geworden! Hij heet Robbe en is überschattig en kerngezond
foto
Verder heb ik gisteren ook een fotoshoot met Joplin gehad:
http://www.cavaletti.nl/viewtopic.php?t=56833&highlight;=
Was ik ook erg blij mee!
vrijdag lekker vrij van school
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ondanks een slechte eerste ervaring:
Ree schreef:Vanochtend auto afgeleverd om de airco te laten vullen, krijg ik als vervangend vervoer een bmw mee…
Als ik wil karten ga ik wel naar de kartbaan.
Helaas, ‘t was echt te ver om te lopen…
Ree
is het toch allemaal goed gekomen.
Voor het repareren van mijn airco was ik vorige maand naar een Citroen dealer geweest waar ik goede verhalen van gehoord had en die ook veel klassiekers voor de deur hadden staan. Ik wist dat de airco direct zijn druk verloor en dat er dus iets duidelijk mis moest zijn. Heeft er een minuut naar gekeken met als strekking: moeilijk, moeilijk, oude systeem, ombouwen, geen standaard onderdelen, dit, dat, dat, dit, dat, dat wordt zo’n 3000 euro.
Nou, ik naar huis, zelf de moeite genomen om te kijken, en het enige wat ik direct zag was dat het toch in ieder geval niet het oude systeem is.
Tja, ik wil hier heel graag airo, dus toch maar terug gegaan om op zijn minst te vertellen dat de dealer zijn diagnose niet zo goed was aangezien er een grote sticker op het systeem zit dat het tegenovergestelde beweert van wat hij zegt. Ooh, zegt ie, dan kunnen we het wel maken…
Anyway, dezelfde dag gingen ze ermee aan de gang en na twee uurtjes kreeg ik van hem een belletje dat er een lek in mijn systeem zat, en dat konden ze net repareren omdat het niet een standaard onderdeel betrof
Gister dus eindelijk via via een “mannetje” gevonden. Hij heeft het hele systeem nagelopen, schoongemaakt, drie relais vervangen en nog wat andere kleine dingetjes en nu van de kou in de auto.
Ineens valt het torental ook iets naar beneden als stationair de airco inschakelt.
En zonder bon was het 100 euro
Groet,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Caroline81 schreef:Ik ben gisteren tante geworden! Hij heet Robbe en is überschattig en kerngezond
fotoVerder heb ik gisteren ook een fotoshoot met Joplin gehad:
Was ik ook erg blij mee!
Gefelicteerd met je tante-schap, wat een prachtig roze-rood mannetje zeg. Heel netjes “gefabriceerd” za’k maar zeggen.
Mooi fotowerk van Joplin, ziet er goed uit hoor. Enne, je hebt je haar laten groeien!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
vanmiddag koopcontract tekenen in amsterdam
hopelijk is de hypotheek snel rond en kunnen we aan de slag om er een leuk hok voor Hilde van te maken!
(hel1, ken jij nog goede goedkope stuc mannen of vrouwen??)
dit is ‘m
[url]http://img171.imageshack.us/img171/9284/266241big2lk8.jpg [/URL]
hogervp schreef:Caroline81 schreef:Ik ben gisteren tante geworden! Hij heet Robbe en is überschattig en kerngezond
fotoVerder heb ik gisteren ook een fotoshoot met Joplin gehad:
Was ik ook erg blij mee!Gefelicteerd met je tante-schap, wat een prachtig roze-rood mannetje zeg. Heel netjes “gefabriceerd” za’k maar zeggen.
Mooi fotowerk van Joplin, ziet er goed uit hoor. Enne, je hebt je haar laten groeien!
Patrick
Dankje!
En inderdaad, ben mijn haar aan het laten groeien. Wat leuk dat je dat opvalt Zo niet-typisch-man (aardig bedoeld!)
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ha! Heb ik lekker voor vier tientjes een Magimix volautomatische Nespresso op de kop getikt!
Die ga ik eens lekker poetsen en ontkalken
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
lekker
Goeie Koffie is dat
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
woutersmits schreef:vanmiddag koopcontract tekenen in amsterdam
hopelijk is de hypotheek snel rond en kunnen we aan de slag om er een leuk hok voor Hilde van te maken!
(hel1, ken jij nog goede goedkope stuc mannen of vrouwen??)
dit is ‘m
[url]http://img171.imageshack.us/img171/9284/266241big2lk8.jpg [/URL]
ik ken alleen heeeele dure stucers, maar die zijn dan ook heeel goed!!
zal eens rondvragen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
enne, ik ben benieuwd naar het hok!! gefeliciteerd namens afdeling de pijp
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
afdeling baarsjes bedankt afdeling de pijp voor de felicitaties en de toegezegde inspanning.
wellicht kan de afdeling zich een duurdere, uitstekende stuccer veroorloven. Het kosten/baten overzicht is nog niet tot in de puntjes klaar.
woutersmits schreef:afdeling baarsjes bedankt afdeling de pijp voor de felicitaties en de toegezegde inspanning.
wellicht kan de afdeling zich een duurdere, uitstekende stuccer veroorloven. Het kosten/baten overzicht is nog niet tot in de puntjes klaar.
in dat geval is er kontakt op te nemen met de afdeling de pijp, groep onderhoud en renovatie, onder vermelding van hulptroepen.
reken op een aantal dagen verwerkingstijd vooraleer de aanvraag verwerkt is. binnen 10 werkdagen moet gereageerd zijn op de aanvraag.