Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
je bedoelt deze?
wat ik niet snap is dat ze uit 1986 zou moeten zijn, maar dan heeft ze toch verkeerde knipperlichten? die veranderden toch in mei 1985?
Ja deze bedoel ik
.
De BX sport is t/m 1987 gemaakt.
Ik denk dat deze knipperlichten nooit zijn verandert bij de sport.
Even a white rose has an black shadow.
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Knipperlichten zijn nooit veranderd bij de sport idd. Altijd die type 1 knipperlichten.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo-BX schreef:Knipperlichten zijn nooit veranderd bij de sport idd. Altijd die type 1 knipperlichten.
en gelukkig maar..
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
De BX Sport is een type 1 BX en die heeft dus altijd oranje (kleine) knipperlichten ongeacht welk bouwjaar.
De BX type 2 met witte knipperlichten is volgens mij vanaf eind 1986 geïntroduceerd.
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
goed, allemaal leuk en aardig die knipperlichten, maar antwoord op de vraag hebben we nog niet.
nee, ik ken die auto niet.
De wagen heeft 220.000 km gelopen.
best wel veel volgens mij.
Denk dat ik hem maar laat gaan daar hij al een tijd te koop staat.
Even a white rose has an black shadow.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
2h4you schreef:De wagen heeft 220.000 km gelopen.
best wel veel volgens mij.
Denk dat ik hem maar laat gaan daar hij al een tijd te koop staat.
De kilometerstand hoeft geen argument te zijn om hem te laten staan. Ik bedoel, 10.000Km/jaar is toch peanuts? De staat van onderhoud is veel belangrijker.
En omdat hij er al een tijd staat, kan het best zijn dat er nu meer onderhandelingsruimte is.
Ik denk dat ik dan maar een keer op pad ga om de details te vragen.
Ergens heeft u wel gelijk daar ik nu in een Espace rijd met 330.000 km op de teller.
Kan me iemand vertellen wat de gemiddelde prijs van een sport mag zijn???
Of kan ik beter op zoek gaan naar een BX GTI 16v????
Even a white rose has an black shadow.
2h4you schreef:Ik denk dat ik dan maar een keer op pad ga om de details te vragen.
Ergens heeft u wel gelijk daar ik nu in een Espace rijd met 330.000 km op de teller.
Kan me iemand vertellen wat de gemiddelde prijs van een sport mag zijn???
Of kan ik beter op zoek gaan naar een BX GTI 16v????
Wat zoek je eigenlijk voor auto? Een Sport is wel héél erg een verzamelaars-auto en nog wat minder een rij-auto dan een GTI 16v. Die laatsten zijn overigens erg dun gezaaid. Een probleemloze rij-auto koop je er in ieder geval niet mee.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
en nog wat minder een rij-auto dan een GTI 16v
hoezo? wat bedoel je hiermee?
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
karel schreef:2h4you schreef:Ik denk dat ik dan maar een keer op pad ga om de details te vragen.
Ergens heeft u wel gelijk daar ik nu in een Espace rijd met 330.000 km op de teller.
Kan me iemand vertellen wat de gemiddelde prijs van een sport mag zijn???
Of kan ik beter op zoek gaan naar een BX GTI 16v????
Wat zoek je eigenlijk voor auto? Een Sport is wel héél erg een verzamelaars-auto en nog wat minder een rij-auto dan een GTI 16v. Die laatsten zijn overigens erg dun gezaaid. Een probleemloze rij-auto koop je er in ieder geval niet mee.
Dat was dus ook al mijn gedachte. Een BX Sport moet je liefhebben, en óók koesteren als er een deel weggerot blijkt te zijn wat je dan moet gaan vervangen of lassen. Al is het een fantastische wagen (die ik ook wel zou willen hebben) het blijft een type1, met bijbehorende tekortkomingen.
Eveneens ben ik tevens ook.
garagestmarien schreef:en nog wat minder een rij-auto dan een GTI 16v
hoezo? wat bedoel je hiermee?
Het zijn nogal onderhoudsgevoelige auto’s; een doodgewone 1400 zal je de kop niet kosten qua onderhoud en onverwachte kosten maar dat kun je van een Sport of 16V - die toch vaak wel wat “zwaarder” bereden zijn - moeilijk volhouden. Voor probleemloos op en neer tuffen zal niemand je een Sport of 16v aanbevelen; een 1400 of een dieseltje daarentegen weer wel.
Ich bin ein Breaker
Bedankt voor de info.
Helaas heb ik net en mailtje gekregen dat de BX verkocht is.
Eigenlijk zoek ik een 19 GTI omdat deze volgens mij lekker vol zit met snufjes (lekker lux dus), Lekker veel metertjes en niet al te slow.
Heb ooit een Digit gehad maar die is naar een sloop gegaan.(Heb ik achteraf nog steeds spijt van.)
Ik zal wel even verder kijken wat er nog op de markt te koop is.
Even a white rose has an black shadow.
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Helaas heb ik net en mailtje gekregen dat de BX verkocht is.
oke, wie is er zo rot geweest het ding voor z’n neus weg te kopen??