Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
tjonge, ik weet niet wat ik moet zeggen… afdeling baarsjes is er even stil van.
Het werk zal zo rond half juli beginnen tot medio augustus met een reserve van twee weken.
Qua werk gaat het om een cv (centrale verwarming voor de duidelijkheid aangezien we op een autoforum zitten), en wellicht nieuwe plafonds met stucwerk (56m2), beetje afhankelijk van de staat van de oude plafonds die boven de verlaagde ellende zitten en ook of er dakisolatie aanwezig is. Ook doen we iets met de vloer, wellicht oude geschaafde planken (2,5 cm dik) of een gietvloer (maar da’s duur).
o-ja en een tweede gat slaan tussen slaapkamer 2 en woonkamer zodat die slaapkamer bij de woonkamer te gebruiken is.
Is allemaal goed te overzien en leuk dus ik heb er zin in!
tis maar wat je leuk noemt…. anderen knutselen weer liever een oktopus in een bx
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
- CX 2200
- CX 2200
ik als architectuur/ontwerpdingen-fan vindt het leuk om van allerlei zaken mooi te maken. Of dat nu een ds is (zie draadje) of een appartement in Amsterdam, tis me om het even (alleen heb ik van het laatste meer kaas gegeten..)
woutersmits schreef:ik als architectuur/ontwerpdingen-fan vindt het leuk om van allerlei zaken mooi te maken. Of dat nu een ds is (zie draadje) of een appartement in Amsterdam, tis me om het even (alleen heb ik van het laatste meer kaas gegeten..)
wist ik al een beetje, was ook een beetje flauw aan het doen. hoewel ik me niet voor kan stellen dat iemand stucen leuk vindt….
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
- CX 2200
- CX 2200
nee, stucen is alleen leuk om naar te kijken als de stucadoor weg is en alle rommel die zij of hij gemaakt heeft opgeruimd is..
Zo,
Grote vreugde vanaf deze kant. Na een jaar of tien zoeken heb ik een originele dealer spiegel van de citroen xm te pakken! 1.30 breed en in de vorm van een xm met opliggende accenten….
Mijn avond kan niet meer stuk
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:Zo,
Grote vreugde vanaf deze kant. Na een jaar of tien zoeken heb ik een originele dealer spiegel van de citroen xm te pakken! 1.30 breed en in de vorm van een xm met opliggende accenten….
Mijn avond kan niet meer stukXsara Coupe
Dat schreeuwt natuurlijk om een foto
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Xsara Coupe schreef:Zo,
Mijn avond kan niet meer stukXsara Coupe
wel goed in de was zetten
Zojuist voor 30 euro 2 gloednieuwe bandjes op de sloop gescoord voor de BX (op velg, gebalanceerd en al)
De bx waar ze op zaten… ja das weer reden voor het klaagtopic eigelijk…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik heb daarnet op een braderie in Leeuwarden 3 leuke boekjes uit de jaren ‘80 gevonden. Met o.a. artikelen over de ID, Panhard en wankelmotoren in het algemeen, hierin worden Citroën, NSU en Mazda aan de orde.
Weer leuk leesvoer!
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Ik heb weer een dosis goede zin en een rode kleur gekregen van een weekendje Friesland. Wat is het toch een mooi provincie als de zon schijnt!
We logeerden in Boazum en vanmorgen nog in Mantgum geweest!
Ik moest er iemand bij het centraal station afzetten en heb op de terugweg speciaal nog rondgekeken of ik sporen van citrofiel-ie kon ontdekken, maar helaas niets gezien…
Verkocht, helaas schade gereden!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
wizardwilly schreef:We logeerden in Boazum en vanmorgen nog in Mantgum geweest!
Ik moest er iemand bij het centraal station afzetten en heb op de terugweg speciaal nog rondgekeken of ik sporen van citrofiel-ie kon ontdekken, maar helaas niets gezien…
Mantgum! Dan ben je niet in de nieuwbouw geweest! Hier op ‘t Hiem staat o.a. een prachtige roomwitte snoek te stralen, en even verderop in de straat staat mijn eend de voortuin op te sieren.
Kom je in het midden can Mantgum dan vind je een heuze LNA plus een aantal BX-en. De twee huisartsten die hier actief zijn rijden ook nog eens 2CV6 en DS 23 Pallas (dagelijks!) Verder kun je in de nabije omgeving nog een HY, Dyane, CX en GS vinden. (mijn andere wagens staat elders trouwens, dus die tellen even niet mee)
De volgende keer kom je een bakkie doen hé!?
Enneh…. zo mooi is Friesland niet hoor. Het is vooral goedkoop.
patje74 schreef:
De volgende keer kom je een bakkie doen hé!?
Enneh…. zo mooi is Friesland niet hoor. Het is vooral goedkoop.
Nou, ik heb anders echt genoten van de rust, het andere geluid van de (vooral weide)vogels en het lekkere weer op het water. Zaterdag hebben we op het Heegermeer en de Fluessen doorgebracht.
En wat het bakkie betreft, wellicht volgende keer. Vandaag zat het er echt niet in. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik pas toen ik het dorpje inreed en het plaatsnaambord zag, de associatie met jouw avatar in me opkwam!
Om nog even terug te komen op de schoonheid van Friesland. De rest van Nederland begint steeds meer op elkaar te lijken. In Friesland staan nog veel authentieke pandjes die je alléén daar tegen kunt komen. En niet alleen in Sloten waar ik vanmiddag een beetje heb rondgehangen.
Fryslân is wel mooi !
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Fryslân is wel mooi !
Kijk, da´s zeker een échte fries.
Zoals ´onze Guus Meeuwis´ schrijft in z´n lofzang aan Brabant.
Was een Brabander maar zo trots als een Fries.