29 van de 39
« Eerste  < Vorige 27 28 29 30 31 Volgende >  Laatste »
   
wtr’s digit: straks een bijna nieuw blokkie
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 15 mei 2007 09:47 PM
  [ # 421 ]

hmmm, wil ik een andere radio aansluiten, gaat ie bij een beetje volume in de beveiliging…
Volgens mij omdat ik het originele bedradingsgebeuren voor de speakers gebruik en ik heb geen idee of daat filters e.d. in zitten.
Ik ga maar nieuwe draadjes trekken denk ik.
Overigens deed mijn oude philips uit ‘85 helemaal niet moeilijk….

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 16 mei 2007 02:59 AM
  [ # 422 ]
woutersmits schreef:

hmmm, wil ik een andere radio aansluiten, gaat ie bij een beetje volume in de beveiliging…
Volgens mij omdat ik het originele bedradingsgebeuren voor de speakers gebruik en ik heb geen idee of daat filters e.d. in zitten.
Ik ga maar nieuwe draadjes trekken denk ik.
Overigens deed mijn oude philips uit ‘85 helemaal niet moeilijk….

ik heb nog wel een philips uit de jaren 60 of een grundig, passend bij digits voor je liggen Wink

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 16 mei 2007 03:10 AM
  [ # 423 ]
woutersmits schreef:

hmmm, wil ik een andere radio aansluiten, gaat ie bij een beetje volume in de beveiliging…
Volgens mij omdat ik het originele bedradingsgebeuren voor de speakers gebruik en ik heb geen idee of daat filters e.d. in zitten.
Ik ga maar nieuwe draadjes trekken denk ik.
Overigens deed mijn oude philips uit ‘85 helemaal niet moeilijk….

Ja, in een type! zitten tweeters bovenop het dashbord en een woofer erin, daar zit vast een klein hompje elektronica tussen wat bedoeld is voor een 2x5watt radio Wink

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 16 mei 2007 03:28 AM
  [ # 424 ]
knäckor schreef:
woutersmits schreef:

hmmm, wil ik een andere radio aansluiten, gaat ie bij een beetje volume in de beveiliging…
Volgens mij omdat ik het originele bedradingsgebeuren voor de speakers gebruik en ik heb geen idee of daar filters e.d. in zitten.
Ik ga maar nieuwe draadjes trekken denk ik.
Overigens deed mijn oude philips uit ‘85 helemaal niet moeilijk….

Ja, in een type! zitten tweeters bovenop het dashbord en een woofer erin, daar zit vast een klein hompje elektronica tussen wat bedoeld is voor een 2x5watt radio Wink

hmm, 2x5watt…. vandaar dat dat niet wil met 2(4)x40 watt…..
ga maar even losse draadjes leggen.
@hel1; thanx, maar zoeen heb ik al en gehannes met losse cdspeler enzo vinnik toch nie zo fijn.
(radio valt hoop ik buiten het tuningverbod op type 1’s….)

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 16 mei 2007 04:44 PM
  [ # 425 ]

radio’s, vallen buiten het restrictiebeleid op grond van het tijdelijke karakter van de inbouw. (art 6.21.4 sub d)

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 juni 2007 07:30 PM
  [ # 426 ]

tja, ff wat minder nieuws….
lekke koppakking.
Net op aanraden van wupke een test gedaan (met co meter en koelvloeistof) en daaruit blijkt duidelijk dat er co in het kvs systeem zit (meter ging van 3 naar 200/300) en dus is er een verbinding tussen verbrandingskamer en koelsysteem.
nja, dit jaar geen nieuwe bx gekocht dus steken we dat geld maar in een reparatie!

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 11 juni 2007 07:34 PM
  [ # 427 ]

Dat is minder! Dat verwacht je eerder bij een 1400tu-blokje, ga je het zelf oplossen? In ieder geval een flinke uitdaging.

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 juni 2007 07:40 PM
  [ # 428 ]

nou, ik ben eigenlijk van plan om het uit te besteden (en dan gelijk de drukgroep te laten doen). Mijn ds staat geschorst en met kaal plaatwerk in de garage dus ik heb zelf geen ruimte om het aan te pakken en ook geen ander vervoer vanwege dezelfde reden en dan zou ik het te gehaast moeten doen.

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 11 juni 2007 11:03 PM
  [ # 429 ]

da’s minder!! succes en hopelijk snel weer gerepareerd rondtuffen

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 juni 2007 11:31 PM
  [ # 430 ]
hel1 schreef:

da’s minder!! succes en hopelijk snel weer gerepareerd rondtuffen

tja, en dan is het als het goed is ook weer helemaal goed, kleppen gesteld, nieuwe seals, alle kleppen gecheckt, nieuwe distri en waterpomp.
Qua drukgroep weet ik niet of wupke die alleen wil vervangen of ook de koppeling zelf.

en dan kan ie er wel weer ff tegen dach ik zo! Als het allemaal loopt als gepland, dan zou het het weekeinde van 23-24 juni moeten gebeuren.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 11 juni 2007 11:37 PM
  [ # 431 ]
woutersmits schreef:
hel1 schreef:

da’s minder!! succes en hopelijk snel weer gerepareerd rondtuffen

tja, en dan is het als het goed is ook weer helemaal goed, kleppen gesteld, nieuwe seals, alle kleppen gecheckt, nieuwe distri en waterpomp.
Qua drukgroep weet ik niet of wupke die alleen wil vervangen of ook de koppeling zelf.

en dan kan ie er wel weer ff tegen dach ik zo! Als het allemaal loopt als gepland, dan zou het het weekeinde van 23-24 juni moeten gebeuren.


qua drukgroep gaat er alles nieuw in.
druklager plaat en drukgroep, en ik twijfel nog maar de kabel vervang ik normaliter ook altijd.

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 12 juni 2007 12:14 AM
  [ # 432 ]

succes Wink

als de kop eraf ligt meteen kleprubbers vervangen?

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 12 juni 2007 12:33 AM
  [ # 433 ]
McDean schreef:

succes Wink

als de kop eraf ligt meteen kleprubbers vervangen?

daggut wel jah!

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 12 juni 2007 12:55 AM
  [ # 434 ]

Leef met je mee, maar het gaat duidelijk weer helemaal goedkomen Razz

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 juni 2007 01:02 AM
  [ # 435 ]
McDean schreef:

succes Wink

als de kop eraf ligt meteen kleprubbers vervangen?

de klepseals, en de zittingen controleren en evt ophalen.
de geleiders nameten en de pasvlakken controleren.

als eea in orde is kan ik hem maken, anders zal Wouter even wat langer geduld moeten hebben.
ik heb nm in het weekend geen beschikking over revisie machine’s.
maar andersom, het is echt hoogst zelden dat zo’n motor dergelijke ingrepen nodig heeft.
het ophalen van de zittingen en kleppen heb ik de frees voor, dus dat komt goed.

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
 
29 van de 39
« Eerste  < Vorige 27 28 29 30 31 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook