Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hmmm, wil ik een andere radio aansluiten, gaat ie bij een beetje volume in de beveiliging…
Volgens mij omdat ik het originele bedradingsgebeuren voor de speakers gebruik en ik heb geen idee of daat filters e.d. in zitten.
Ik ga maar nieuwe draadjes trekken denk ik.
Overigens deed mijn oude philips uit ‘85 helemaal niet moeilijk….
woutersmits schreef:hmmm, wil ik een andere radio aansluiten, gaat ie bij een beetje volume in de beveiliging…
Volgens mij omdat ik het originele bedradingsgebeuren voor de speakers gebruik en ik heb geen idee of daat filters e.d. in zitten.
Ik ga maar nieuwe draadjes trekken denk ik.
Overigens deed mijn oude philips uit ‘85 helemaal niet moeilijk….
ik heb nog wel een philips uit de jaren 60 of een grundig, passend bij digits voor je liggen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
woutersmits schreef:hmmm, wil ik een andere radio aansluiten, gaat ie bij een beetje volume in de beveiliging…
Volgens mij omdat ik het originele bedradingsgebeuren voor de speakers gebruik en ik heb geen idee of daat filters e.d. in zitten.
Ik ga maar nieuwe draadjes trekken denk ik.
Overigens deed mijn oude philips uit ‘85 helemaal niet moeilijk….
Ja, in een type! zitten tweeters bovenop het dashbord en een woofer erin, daar zit vast een klein hompje elektronica tussen wat bedoeld is voor een 2x5watt radio
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
knäckor schreef:woutersmits schreef:hmmm, wil ik een andere radio aansluiten, gaat ie bij een beetje volume in de beveiliging…
Volgens mij omdat ik het originele bedradingsgebeuren voor de speakers gebruik en ik heb geen idee of daar filters e.d. in zitten.
Ik ga maar nieuwe draadjes trekken denk ik.
Overigens deed mijn oude philips uit ‘85 helemaal niet moeilijk….Ja, in een type! zitten tweeters bovenop het dashbord en een woofer erin, daar zit vast een klein hompje elektronica tussen wat bedoeld is voor een 2x5watt radio
hmm, 2x5watt…. vandaar dat dat niet wil met 2(4)x40 watt…..
ga maar even losse draadjes leggen.
@hel1; thanx, maar zoeen heb ik al en gehannes met losse cdspeler enzo vinnik toch nie zo fijn.
(radio valt hoop ik buiten het tuningverbod op type 1’s….)
radio’s, vallen buiten het restrictiebeleid op grond van het tijdelijke karakter van de inbouw. (art 6.21.4 sub d)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
tja, ff wat minder nieuws….
lekke koppakking.
Net op aanraden van wupke een test gedaan (met co meter en koelvloeistof) en daaruit blijkt duidelijk dat er co in het kvs systeem zit (meter ging van 3 naar 200/300) en dus is er een verbinding tussen verbrandingskamer en koelsysteem.
nja, dit jaar geen nieuwe bx gekocht dus steken we dat geld maar in een reparatie!
Dat is minder! Dat verwacht je eerder bij een 1400tu-blokje, ga je het zelf oplossen? In ieder geval een flinke uitdaging.
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
nou, ik ben eigenlijk van plan om het uit te besteden (en dan gelijk de drukgroep te laten doen). Mijn ds staat geschorst en met kaal plaatwerk in de garage dus ik heb zelf geen ruimte om het aan te pakken en ook geen ander vervoer vanwege dezelfde reden en dan zou ik het te gehaast moeten doen.
da’s minder!! succes en hopelijk snel weer gerepareerd rondtuffen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:da’s minder!! succes en hopelijk snel weer gerepareerd rondtuffen
tja, en dan is het als het goed is ook weer helemaal goed, kleppen gesteld, nieuwe seals, alle kleppen gecheckt, nieuwe distri en waterpomp.
Qua drukgroep weet ik niet of wupke die alleen wil vervangen of ook de koppeling zelf.
en dan kan ie er wel weer ff tegen dach ik zo! Als het allemaal loopt als gepland, dan zou het het weekeinde van 23-24 juni moeten gebeuren.
woutersmits schreef:hel1 schreef:da’s minder!! succes en hopelijk snel weer gerepareerd rondtuffen
tja, en dan is het als het goed is ook weer helemaal goed, kleppen gesteld, nieuwe seals, alle kleppen gecheckt, nieuwe distri en waterpomp.
Qua drukgroep weet ik niet of wupke die alleen wil vervangen of ook de koppeling zelf.en dan kan ie er wel weer ff tegen dach ik zo! Als het allemaal loopt als gepland, dan zou het het weekeinde van 23-24 juni moeten gebeuren.
qua drukgroep gaat er alles nieuw in.
druklager plaat en drukgroep, en ik twijfel nog maar de kabel vervang ik normaliter ook altijd.
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
succes
als de kop eraf ligt meteen kleprubbers vervangen?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
McDean schreef:succes
als de kop eraf ligt meteen kleprubbers vervangen?
daggut wel jah!
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Leef met je mee, maar het gaat duidelijk weer helemaal goedkomen
McDean schreef:succes
als de kop eraf ligt meteen kleprubbers vervangen?
de klepseals, en de zittingen controleren en evt ophalen.
de geleiders nameten en de pasvlakken controleren.
als eea in orde is kan ik hem maken, anders zal Wouter even wat langer geduld moeten hebben.
ik heb nm in het weekend geen beschikking over revisie machine’s.
maar andersom, het is echt hoogst zelden dat zo’n motor dergelijke ingrepen nodig heeft.
het ophalen van de zittingen en kleppen heb ik de frees voor, dus dat komt goed.
mvgr wupke