Hoi,
mijn vriendin heeft een klein knopje om el. spiegels mee te bedienen afgebroken. Het knopje zit op een plastic staafje van zo’n 3 mm dik. Is het mogelijk om dat er weer op te lijmen of zo? Met 1 sec. lijm lukte het iig niet
Re: Klein plastic knopje lijmen/...
ferryvdijk schreef:
Vast smelten met een soldeerbout en daarna afschuren om het netjes weg te werken? Dan eventueel het stukje weer overspuiten, ‘t is net wat je ervoor over hebt Tenminste, als het niet lukt met 1 sec. lijm zou ik het zo proberen
Het goede nieuws is dat je het niet ziet omdat het knopje als een paddenstoel om het staafje zit…het slechte nieuws is dat je er dus niet bij kan als je het knopje op zijn plaats wil houden
ik ben bang dat deze kunststof je weinig kans geeft.
maar knopje van electrische spiegel? da’s toch dat wipding linksonder? hoe breek je dat?
ik denk dat het het éénvoudigst is om op een sloop een andere te scoren
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:ik ben bang dat deze kunststof je weinig kans geeft.
maar knopje van electrische spiegel? da’s toch dat wipding linksonder? hoe breek je dat?ik denk dat het het éénvoudigst is om op een sloop een andere te scoren
Het gaat om een 206
oh, fijn dat je dat even er bij zet, in dat geval weet ik het niet, ik weet alleen iets van citroën
nee, effe serieus: al die plastics in auto’s laten zich slecht lijmen of weer aan elkaar smelten. misschien kan je een metalen pennetje in het staafje boren en daar dat schakelaartje op monteren. maar ook voor peugeots bestaan sloperijen hoor, geloof het of niet, en ik denk nog steeds dat dat de kortste klap is. en informeer eens wat zo’n knoppie kost bij de garage….
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:oh, fijn dat je dat even er bij zet, in dat geval weet ik het niet, ik weet alleen iets van citroën
nee, effe serieus: al die plastics in auto’s laten zich slecht lijmen of weer aan elkaar smelten. misschien kan je een metalen pennetje in het staafje boren en daar dat schakelaartje op monteren. maar ook voor peugeots bestaan sloperijen hoor, geloof het of niet, en ik denk nog steeds dat dat de kortste klap is. en informeer eens wat zo’n knoppie kost bij de garage….
75€ incl montage! (console moet eraf). Komt uit 2001 dus is niet meer zo makkelijk te vervangen als oudere types denk ik
Gaatje boren is idd een goed idee, maar ik denk dat daar het staafje veel te smal voor is.
tja, sloperij dan,
maar kijk eens op een peugeot-forum…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Bedankt tot zo ver
2 component epoxylijm, kost je wel 4-5 euro
ik heb de deurklink van de C25 ermee hersteld, ja de deurklink en het is echt sterk
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017