Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
toen we vorig jaar de klepspeling controleerden maakte de monteur de opmerking dat er onder het kleppendeksel werkelijk helemaal geen troep zat en dat het er erg mooi uitzag allemaal…
zuur zeg, maar ja als je de wagen toch houdt heb je weinig keus he. Zag hem trouwens nog staan laatst, leuk ding hoor, mooie gele dopjes over de kentekenplaatschroeven ook
Citroën D Special 1970
- CX 2200
- CX 2200
OscarTZDTurbo schreef:zuur zeg, maar ja als je de wagen toch houdt heb je weinig keus he. Zag hem trouwens nog staan laatst, leuk ding hoor, mooie gele dopjes over de kentekenplaatschroeven ook
haha, vooral achter…
en ja ik hou hem wel, al kan ik ook een andere kopen (of krijgen….). Maar het is een heerlijke auto en een mooie digit die het waard is om op de weg te houden.
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Moge alles naar wens verlopen!
Oh en ik moet je nog steeds van die subframes afhelpen… Nu heb ik de plek
Keertje barbequen? Bij mij of bij jou?
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
- CX 2200
- CX 2200
Alcyone schreef:Moge alles naar wens verlopen!
Oh en ik moet je nog steeds van die subframes afhelpen… Nu heb ik de plek
Keertje barbequen? Bij mij of bij jou?
klinkt gezellig!
lang niet gehoord, alles ok? fijn huis?
Gespot!!!! 18:30u bij het Keizer-Karelplein. Ik greep naar m’n claxon, maar je keek niet . Nu was ik ook undercover in een Xsara, maar achter mij reed een prachtige CX met gele lampen.
Blijft mooi zo’n bx DIGIT in ‘t wild!
- CX 2200
- CX 2200
B_iks schreef:Gespot!!!! 18:30u bij het Keizer-Karelplein. Ik greep naar m’n claxon, maar je keek niet . Nu was ik ook undercover in een Xsara, maar achter mij reed een prachtige CX met gele lampen.
Blijft mooi zo’n bx DIGIT in ‘t wild!
aha, ik moest even denken.. ik kwam uit de cinematheek waar ik de sleutels gehaald heb omdat ik vandaag de hele dag in ga vallen!
enne, op het keizer karelplein let men alleen op de verkeersveiligheid
jammer dat ik jou in de xsara en de CX niet gezien heb…
B_iks schreef:Ik greep naar m’n claxon
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- CX 2200
- CX 2200
lol
Zo’n claxon ja , ik kom niet zo vaak bij het keizer karelplein, maar het blijft opletten! Deze keer was er zelfs een VW Passat stilgevallen, die midden op het plein bleef wachten op hulp !?! Dat was bijna tegen het punt waar jij er op reed.
Grappig genoeg werd de cx achter mij bestuurd door een jongedame die echt net met haar hoofdje boven het stuur uitkwam.
B_iks schreef:Zo’n claxon ja , ik kom niet zo vaak bij het keizer karelplein, maar het blijft opletten! Deze keer was er zelfs een VW Passat stilgevallen, die midden op het plein bleef wachten op hulp !?! Dat was bijna tegen het punt waar jij er op reed.
Grappig genoeg werd de cx achter mij bestuurd door een jongedame die echt net met haar hoofdje boven het stuur uitkwam.
‘t rijden daar is af en toe een verschrikking… vooral als je zelf zuinig op je wagen bent
ws heb je de CX gezien van iemand die bij mij op de HAN werkt op studeert. beschrijving van de wagen en persoon kloppen namelijk wel… prachtwagen is het, in erg goede staat…
maargoed, heeft natuurlijk verder weinig met deze topic te maken..
Pyreneeën heb je,
Pyreja kun je krijgen
Xantia 1.8i 16v, Gris Fulminator, 213.000 km
Kees1983 schreef:B_iks schreef:Zo’n claxon ja , ik kom niet zo vaak bij het keizer karelplein, maar het blijft opletten! Deze keer was er zelfs een VW Passat stilgevallen, die midden op het plein bleef wachten op hulp !?! Dat was bijna tegen het punt waar jij er op reed.
‘t rijden daar is af en toe een verschrikking… vooral als je zelf zuinig op je wagen bent
ws heb je de CX gezien van iemand die bij mij op de HAN werkt op studeert. beschrijving van de wagen en persoon kloppen namelijk wel… prachtwagen is het, in erg goede staat…
rijden daar is prachtig man
die CX zag ik trouwens ook gister nog
Citroën D Special 1970
- CX 2200
- CX 2200
heerlijk om over dat plein te scheuren!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
OscarTZDTurbo schreef:Kees1983 schreef:B_iks schreef:Zo’n claxon ja , ik kom niet zo vaak bij het keizer karelplein, maar het blijft opletten! Deze keer was er zelfs een VW Passat stilgevallen, die midden op het plein bleef wachten op hulp !?! Dat was bijna tegen het punt waar jij er op reed.
rijden daar is prachtig mandie CX zag ik trouwens ook gister nog
Is het Keizer Karelplein die enorme rotonde in Nijmegen? Beetje net als de rotonde rond de Arc de Triomphe, maar dan zonder Arc de Triomphe Toen ik mijn huidige BX had opgehaald reed een vriend van me, die mijn oude BX terugreed, bijna achterin mijn nieuwe aanwinst omdat ik daar vol in de ankers moest ops: Op de meeste rotondes heeft het verkeer op de rotonde voorrang, daar neemt iedereen die de rotonde oprijdt voorrang Dat was even wennen.
Eveneens ben ik tevens ook.
- CX 2200
- CX 2200
men neemt het daar niet, men heeft het daar….
je moet het maar net ff weten.
Het is ook een verkeersplein en geen rotonde