ZX1.4i schreef:Met WA+ (aanvullend) is vandalisme gedekt, maar alleen als er een dader aan te wijzen is. Ik neem aan dat die vandaal niet zijn naamkaartje heeft achtergelaten, hoe dan ook een kromme voorwaarden voor de dekking van vandalisme
Welke verzekering stelt deze voorwaarde? Immers als je weet wie de dader is, kun je de schade daar op verhalen en heb je geen autoverzekering nodig…
Eric Vertogen schreef:ZX1.4i schreef:Met WA+ (aanvullend) is vandalisme gedekt, maar alleen als er een dader aan te wijzen is. Ik neem aan dat die vandaal niet zijn naamkaartje heeft achtergelaten, hoe dan ook een kromme voorwaarden voor de dekking van vandalisme
Welke verzekering stelt deze voorwaarde? Immers als je weet wie de dader is, kun je de schade daar op verhalen en heb je geen autoverzekering nodig…
Maar stel nou ze keren uit, wat keren ze dan uit? vervangingskosten van de motorkap? reparatiekosten (spuiten).. of gewoon de dagwaarde van de auto?
worb80 schreef:metro2005 schreef:aan de andere kant… ik moest toch nog een nieuwe motorkap hebben. gelijk mooie gelegenheid ervoor
Jouw “voordeel” hierbij is weer dat er heel veel motorkappen in Vert Triton zijn te vinden. Jij hebt neem ik aan een lange motorkap op je GTi :
Dat wordt dan misschien weer wat moeilijker, maar kijk eens goed rond op marktplaats; daar wordt regelmatig BX-plaatwerk aangeboden.
Mijn ervaring is, als je dit soort dingen echt zoekt dan vind je ze niet….
Ich bin ein Breaker
Eric Vertogen schreef:ZX1.4i schreef:Met WA+ (aanvullend) is vandalisme gedekt, maar alleen als er een dader aan te wijzen is. Ik neem aan dat die vandaal niet zijn naamkaartje heeft achtergelaten, hoe dan ook een kromme voorwaarden voor de dekking van vandalisme
Dat is juist ook het kromme, als je weet wie de dader is dan heb je daar geen verzekering voor nodig lijkt mij
Ik heb mijn verzekering (FBTO) deze vraag al eens voorgelegd toen mijn eerste en laatste Japanse auto bekrast was, helaas kon ik daar niet echt een zinnig antwoord op krijgen.
Ik heb mijn BX in de garage gezet, dus niets beschadigt. Maar het lijkt mij dat dit gedekt wordt als je een WA+ of een All Risk verzekering hebt?
"Intel Inside" is geen product informatie, eerder een waarschuwing!
vanmorgen maar even met de poets en polijstmachine aan de slag gegaan en met commandant, kleurwas en teflon lakbeschermer behandeld en op de bovenste brandplek na is het nu weg.
alleen wou de bx vanmorgen niet starten….
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
renz schreef:JA wat wil je! de BX wil nu natuurlijk een complete behandeling en niet alleen de motorkap!!!!!!! vandaar dat ie nu staakt!! , maar gelukkig is het meeste er vanaf!
vanmorgen heeft ie een complete poetsbeurt gekregen van me met de poetsmachine.
zie het resultaat:
oja.
hij staat (weer) te koop
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik heb ook een beetje schade aan de peu 106. een brandplek in mijn voorraam…
na jah, vorig jaar werd ik op oudjaarsnacht van achter aan gereden door een bouvakkersbusje.. dit valt dus nog wel mee.
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Wat een klerelijers, laat ze mooi op hun eigen auto (of fietsjes) vuurwerk afsteken.. van andermans spullen afblijven!
maarre dat poetsen deed hem wel goed zeg, dat blinkt!
deur63 schreef:Maktub schreef:Ligt eraan hoe je verzekerd bent he
Ja uiteraard.. ik heb gewoon WA met aanvullend glas enzo.
als je All Risk hebt, is het natuurlijk wel gedekt, maar dat heeft bijna niemand, en al helemaal niet op een BX. de premie is hoger dan de betaalde prijs voor de BX…
Heb ik ook… dan maar iets meer betalen en een goeie zekerheid
gti_styling84 schreef:deur63 schreef:Maktub schreef:Ligt eraan hoe je verzekerd bent he
als je All Risk hebt, is het natuurlijk wel gedekt, maar dat heeft bijna niemand, en al helemaal niet op een BX. de premie is hoger dan de betaalde prijs voor de BX…Heb ik ook… dan maar iets meer betalen en een goeie zekerheid
ik betaal nu al 81 euro per maand aan premie voor alleen WA dus als ik die auto all risk ga verzekeren ben ik binnen 2 maanden failliet geloof ik zelfs mijn ZX is niet all risk, die is WA+ voor het mooie bedrag van 90 euro per maand
metro2005 schreef:gti_styling84 schreef:deur63 schreef:Maktub schreef:Ligt eraan hoe je verzekerd bent he
als je All Risk hebt, is het natuurlijk wel gedekt, maar dat heeft bijna niemand, en al helemaal niet op een BX. de premie is hoger dan de betaalde prijs voor de BX…Heb ik ook… dan maar iets meer betalen en een goeie zekerheid
ik betaal nu al 81 euro per maand aan premie voor alleen WA dus als ik die auto all risk ga verzekeren ben ik binnen 2 maanden failliet geloof ik zelfs mijn ZX is niet all risk, die is WA+ voor het mooie bedrag van 90 euro per maand
Zo lekker prijsje beter als mij… ik betaal 117 euro per maand, maar ja dat noemen ze ‘risicofactor’
gti_styling84 schreef:metro2005 schreef:gti_styling84 schreef:deur63 schreef:Maktub schreef:Ligt eraan hoe je verzekerd bent he
Zo lekker prijsje beter als mij… ik betaal 117 euro per maand, maar ja dat noemen ze ‘risicofactor’
tja ik zit er net een beetje tussenin, ben 23 maar heb wel -2 schadevrije jaren (door 1 fucking ongeluk 2 jaar geleden wat niet eens mijn schuld was)
hoop dat het dit jaar minder wordt
[quote author=“gti_styling84]
ik zal dan maar niet zeggen wat ik (als 20 jarige) voor me eend betaal….worden jullie jaloers van…...
Ik betaal zo’n € 180 per jaar, hihi
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX