Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
zie je wel?
beetje regen en om de haverklap vliegt dat internet eruit. tussen de buien door even lezen en schrijven.
doodmoe word je ervan. en dan maar hopen dat de stroom niet ook nog eens uitvalt.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
zo dan, de V6 weer voor een jaar geschorst…
- BX 1.9 TURD, de Euro
ieksEmmu schreef:zo dan, de V6 weer voor een jaar geschorst…
waarom doe je zoiets dan?
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
garagestmarien schreef:ieksEmmu schreef:zo dan, de V6 weer voor een jaar geschorst…
waarom doe je zoiets dan?
iek ies ziek ien uut oofd
de 2.0 eerst maar “eventjes” oprijden
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
kreeg net mail…
Bedankt voor je sollicitatie en je enthousiasme om te komen werken bij NS Reizigers.
Inmiddels hebben wij een groot aantal kandidaten in procedure voor de functie van conducteur en machinist en wachten we even af wat het resultaat hiervan is.Op dit moment kunnen we helaas je sollicitatie niet meer in behandeling nemen. We bewaren je gegevens in ons bestand. Als we weer kandidaten gaan uitnodigen voor sollicitatiegesprekken dan zullen wij contact met je opnemen.
We wensen je veel succes met je carrière en uiteraard zien we je graag terug als passagier van NS!
Balen… (en meteen nog een reden om de V6 te schorsen…)
Het huis wat ik op ‘t oog had is helaas uit de verkoop gehaald, ik had al een bouwkundige keuring geregeld (die kon ik gelukkig nog afzeggen..)
Maar weer verder zoeken dan
niks in vergelijking met jullie problemen,
maar ik heb morgen mijn laatste aardrijkskunde examen. Op zich een heuglijk feit, ware het niet dat het echt veel en saai is…
- BX 1.9 TURD, de Euro
ieksEmmu schreef:kreeg net mail…
Bedankt voor je sollicitatie en je enthousiasme om te komen werken bij NS Reizigers.
Inmiddels hebben wij een groot aantal kandidaten in procedure voor de functie van conducteur en machinist en wachten we even af wat het resultaat hiervan is.Op dit moment kunnen we helaas je sollicitatie niet meer in behandeling nemen. We bewaren je gegevens in ons bestand. Als we weer kandidaten gaan uitnodigen voor sollicitatiegesprekken dan zullen wij contact met je opnemen.
We wensen je veel succes met je carrière en uiteraard zien we je graag terug als passagier van NS!
je vraagt je af wat ‘ons bestand’ is, nietwaar?
- BX 1.9 TURD, de Euro
rocco schreef:niks in vergelijking met jullie problemen,
maar ik heb morgen mijn laatste aardrijkskunde examen. Op zich een heuglijk feit, ware het niet dat het echt veel en saai is…
waarom heb je dan aardrijkskunde gekozen?
Het maakt nu eenmaal deel uit van het secundair onderwijs.
Wees gerust: mijn “echte” studiekeuze wordt iets boeienders… Industrieel ingenieur met afstudeerrichting automotive engineering.
- BX 1.9 TURD, de Euro
rocco schreef:Het maakt nu eenmaal deel uit van het secundair onderwijs.
Wees gerust: mijn “echte” studiekeuze wordt iets boeienders… Industrieel ingenieur met afstudeerrichting automotive engineering.
o, wist ik niet, van dat aardrijkskunde.
vervolgopleiding lijkt me een zeer goede keuze. auto’s zullen er altijd blijven en de engineering daarvan blijft ook gewoon doorgaan. verder is dit onderwerp overal over de hele wereld hetzelfde en beperk je je niet tot nederland/europa. slimme zet.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
garagestmarien schreef:ieksEmmu schreef:kreeg net mail…
je vraagt je af wat ‘ons bestand’ is, nietwaar?
zeer hoogstwaarschijnlijk dat je er nooit meer wat van hoort…
weer een Belg dat bij Lamborghini een fraaie wagen kan tekenen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
ieksEmmu schreef:..............
is niet gezegd, heb ik ook ooit gehad en na een jaar werd ik gebeld en kreeg een pracht baan
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
paso schreef:ieksEmmu schreef:..............
is niet gezegd, heb ik ook ooit gehad en na een jaar werd ik gebeld en kreeg een pracht baan
wie weet..
als de vacature volgende week nog steeds op hun site staat ga ik ze nog ns mailen