Ik zou de Fiesta laten staan. Niet omdat het een Fiesta is (die dingen rijden erg goed), maar:
- Bijtelling vermijden is praktisch onmogelijk door de vele gebruikers.
- Hoe zit het met schadegevallen, zit daar een eigen risico aan? Komt dat voor jouw rekening?
- Hoe zit het als een collega (die de Fiesta mee heeft) net vertraagd is aan het eind van de middag? Dan kan jij wachten?
Als je je eigen auto neemt:
- ben je vrij om te doen wat jij wilt, en
- als de mogelijkheid daar is kan je ook de Fiesta pakken voor zakelijke ritten.
Die 19 cent is geen vetpot, maar de werkgever zal het een rotzorg zijn dat jij Xm rijdt. De Fiesta is wat dat betreft financieel veel aantrekkelijker, voor € 70 per maand all-in rij je geen auto. Bekijk het ook op die manier: wat kost Xm-rijden jou extra per maand, en hoeveel waarde hecht je aan die vrijheid om zelf te bepalen wat je doet..
Ik ga eens wat geks zeggen, tis maar 14 minuten met de trein van utrecht centraal naar amersfoort. Is dat geen optie?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:Ik ga eens wat geks zeggen, tis maar 14 minuten met de trein van utrecht centraal naar amersfoort. Is dat geen optie?
Daar zeg je zeker rare dingen
Maar het is idd allemaal wat RB zegt. Voor de kosten van de Fiesta gooi ik nog niet eens 1 keer m’n xm vol. Het is gewoon geen echte lease wagen. Dat is eigelijk de simpelste en beste redenom het niet te doen.
Ik ga morgen abbo regelen in de garage voor 70 p/m. en klaar. Ik kan die ford altijd nog pakken dan als ik wil..
thnx voor de reacties