4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

Betrouwbaarste Citroen: Welke?
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 13 juni 2007 11:34 PM
  [ # 46 ]

er is totaal geen betrouwbare citroen Wink want aan elke citroen gaat wel eens iets kapot

maar als ik dan toch moet kijken denk ik dat de xantia of xsara erg ver komt

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 13 juni 2007 11:58 PM
  [ # 47 ]

De betrouwbaarste Citroen is gewoon een diesel, ongeacht het model.  Mr. Green

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5164

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 14 juni 2007 01:29 PM
  [ # 48 ]

Hoe minder betrouwbaar de vrouw, hoe aantrekkelijker ze is.

Dat verklaart onze liefde voor Citroens.

En wat dus de minst aantrekkelijke Citroen is? Waarschijnlijk een Xsara, en dan wel de Picasso, die is lelijk!

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

CEE-IKS
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 794

- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Gepost: 14 juni 2007 06:42 PM
  [ # 49 ]

sla je de Xantia 1.9TD / 2.1TD12 expres over??

Jaah die sla ik express over, want daar sneuvelt nog wel eens een kop van, en er zit gewoon meer op wat kapot kan gaan. Denk bijvoorbeeld aan een turbo, en slangen etc.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat dat nu heel onbetrouwbare auto’s zijn, maar het gaat in dit topic om de betrouwbaarste!

Hmmm… ik denk de C1 want dat is een Toyota

Hahhaha jaah daar had ik nog niet aan gedacht, is daar al iets over bekend of die een beetje heel blijven? ze worden natuurlijk wel in tsjechië gebouwd…..

Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 14 juni 2007 07:26 PM
  [ # 50 ]

Jaah die sla ik express over, want daar sneuvelt nog wel eens een kop van, en er zit gewoon meer op wat kapot kan gaan. Denk bijvoorbeeld aan een turbo, en slangen etc.

Op het Xantiaforum lees ik daar niets over trouwens. Daar komen toch de meest beruchte mankementen wel langs.
Daar blijkt dat de TD’s juist heel betrouwbaar zijn!

Jeroen

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 14 juni 2007 07:41 PM
  [ # 51 ]
toniclight schreef:

Op het Xantiaforum lees ik daar niets over trouwens. Daar komen toch de meest beruchte mankementen wel langs.
Daar blijkt dat de TD’s juist heel betrouwbaar zijn!

Jeroen

Inderdaad, heb wel eens gelezen dat de 1.9d het na ongeveer 350k opgeeft, de TD hobbelt dan nog lekker verder.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 14 juni 2007 09:57 PM
  [ # 52 ]
winnetou schreef:

De betrouwbaarste Citroen is gewoon een diesel, ongeacht het model.  Mr. Green

Gelukkig staat er zo’n smily achter Wink

We kunnen hier allemaal zo vertellen welke diesel het echt niet altijd even lang vol houden Wink

uiteraard zitten er ook een paar tussen die niet kapot te krijgen zijn Smile

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 14 juni 2007 10:10 PM
  [ # 53 ]

@diesels: lees het kilometerdraadje er maar op na.

Mijn Citroëns zijn tot nu toe allemaal erg betrouwbaar geweest. @citroenc2: als er iets kapot gaat kan dat ook heel goed betrekking hebben op slijtage gevoelige onderdelen. Een kapotte accu zegt dan ook niks over de betrouwbaarheid van een citroën. Dusuh niet zo negatief hè.  Wink
En anders even nuanceren.  Very Happy

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Erik Janszen
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 509

Gepost: 14 juni 2007 10:12 PM
  [ # 54 ]
citroenc2 schreef:

er is totaal geen betrouwbare citroen Wink want aan elke citroen gaat wel eens iets kapot

...aan iedere auto gaat wel iets kapot.

Waarom ik Frans rijd?

Waarom niet?

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 juni 2007 10:15 PM
  [ # 55 ]
Erik Janszen schreef:
citroenc2 schreef:

...aan iedere auto gaat wel iets kapot.

idd dus hoe zou je moeten kiezen stel je voor van de 100 citroen gaat er 1 kapot dan is die ene in de ogen van de eigenaar onbetrouwbaar dus dit topic is wel leuk maar ook erg persoonlijk

zelf vind ik mijn xantia niet erg betrouwbaar eerder de cx maar veellen zullen dat anders zien Wink

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 14 juni 2007 10:21 PM
  [ # 56 ]
citroenc2 schreef:

Uhm aan alles wat gebruikt word gaat wel eens iets kapot, dat is ook zo bij auto’s of het nou een Citroën is of een ander automerk. Dan moet je dus concluderen dat niks betrouwbaar is, omdat het allemaal wel een keer stukgaat.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 14 juni 2007 10:25 PM
  [ # 57 ]
hogervp schreef:

Mijn Citroëns zijn tot nu toe allemaal erg betrouwbaar geweest. @citroenc2: als er iets kapot gaat kan dat ook heel goed betrekking hebben op slijtage gevoelige onderdelen. Een kapotte accu zegt dan ook niks over de betrouwbaarheid van een citroën. Dusuh niet zo negatief hè.  Wink

Patrick

zoals ik al zei dat er ook hele goede tussen zitten Wink

ik doelde op de CX TRD Turbo 2 en de XM 2.5 TD Wink
dat zijn blokken waar je echt grotere kans op problemen heb dan met andere blokken.

en idd de 1.9D en de 2.1TD zijn natuurlijk prima Smile

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 14 juni 2007 10:29 PM
  [ # 58 ]
Autofan schreef:
citroenc2 schreef:

Uhm aan alles wat gebruikt word gaat wel eens iets kapot, dat is ook zo bij auto’s of het nou een Citroën is of een ander automerk. Dan moet je dus concluderen dat niks betrouwbaar is, omdat het allemaal wel een keer stukgaat.

idd Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 14 juni 2007 10:31 PM
  [ # 59 ]
hogervp schreef:

Patrick

tuur;lijk een acuu enz geld nie ik bedoel echt de grote problemen
bijv electra c5
koppaking ax diesel
zulk soort dingen zeg maar Wink

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 15 juni 2007 10:02 AM
  [ # 60 ]

ik doelde op de CX TRD Turbo 2 en de XM 2.5 TD
dat zijn blokken waar je echt grotere kans op problemen heb dan met andere blokken

o ja? waarom is dat dan? gaat het om die turbo?

Profiel  

4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook