Vlakbij m’n huis in utrecht zit een citro dealer, langs het kanaal.
Ben er net even gestopt want in het rijtje occasions stond een XM break type 2. Geen idee of de break ook daadwerkelijk in de verkoop gaat, maar….. het was wel de eerste keer dat ik een XM zag met het BMW logo op de motorkap…..
Ik zou terstond naar binnen zijn gerend om verhaal te halen daarover….
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
shock
gompy58
blauw 1
dan weet je toch dat wij foto’s willen zien?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
zijn bmw en citroen samen gegaan ofzo?
is-t-ie weer.
welke dealer bedoel je boll?
zo raar is het niet andersom gebeurd het ook wel eens bij een caddy met citroenlogo
citroenc2 schreef:welke dealer bedoel je boll?
zo raar is het niet andersom gebeurd het ook wel eens bij een caddy met citroenlogo
dat mag officieel toch ook eigelijk niet… (type vervalsing ofzo?) heb ik eens van gehoord.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
klopt! dat is een leuke boete
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Wat is vervalsing?
Je mag op elke auto elk embleem plakken, als jij dat wilt.
Pas als je hem verkoopt als zijnde een zogenaamd ander merk, kan het een juridisch probleem opleveren als in Art. 3:44 lid 3 BW.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Matthijs2006 schreef:Wat is vervalsing?
Pas als je hem verkoopt als zijnde een zogenaamd ander merk, kan het een juridisch probleem opleveren als in Art. 3:44 lid 3 BW.
nou een kameraad van mij heeft toch echt een bekeuring gehad voor zijn reneault 19 met VW embleem erop. En die boete liegt er niet om
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:Matthijs2006 schreef:Wat is vervalsing?
nou een kameraad van mij heeft toch echt een bekeuring gehad voor zijn reneault 19 met VW embleem erop. En die boete liegt er niet om
Hmm, ok, omdat je in strijd handelt met hetgeen op het kentekenbewijs staat, misschien….
Toch lijkt het me onwaarschijnlijk dat die persoon de bedoeling had (het opzet had) door middel van deze kunstgreep of verdichtsel zijn auto definitief een andere te laten zijn, hij zal niet ontkend hebben dat het een Renault was en bleef. Anders is ie gek.
McDean schreef:Matthijs2006 schreef:Wat is vervalsing?
volkomen terrecht natuurlijk ook. Dit kan echt niet zomaar getolereerd worden.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:McDean schreef:Matthijs2006 schreef:Wat is vervalsing?
volkomen terrecht natuurlijk ook. Dit kan echt niet zomaar getolereerd worden.
Nee, straks rijden er ook Datsun Cherry’s rond met een Nissan logo erop, of een Daf 66 met een Volvo logo….
Test
[off-topic] Er zijn zoveel dingen die niet te begrijpen zijn…..[/off-topic]
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik heb eens een mitsubishi space wagon zien rijden waarop de eigenaar een paar citroën/evasion embleempjes had geplakt… big deal..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
ik had ooit, jaren geleden, een renault 5 (gelukkig een opron creatie, dus niet zo heel erg schandalig om daar mee rond te rijden). ik had alle renaultemblemen vervangen voor citroen chevrons. (mocht toen overigens niet het terrein van de icccr in flevoland op met dat ding).
ik geloof dat ik geluk heb dat ik toen geen bekeuring heb gehad. wat een onzin is dat zeg. een bekeuring voor zoiets. ik snap dat niet.