Totaal aantal Berichten: 339
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Zijn er mensen die dezelfde ervaring met citroen Belgie hebben zoals ik?Ik heb reeds 4 beleefde mailtjes gestuurd met een bekend en veel voorkomend probleem bij Picasso 16 HDI.nl lawaai bij het opstrekken.Telkens ik een mailtje heb verstuurd heb ik nog NOOIT een antwoord gehad,FOEI CITROEN!!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
waarom ga je niet gewoon naar je dealer?
neem aan dat er op een vrij nieuwe Picasso nog garantie zit?
dit 1.6 HDi maken ze nog niet zo lang.
- C3 SX 1.4 HDI
Reeds 8 keer bij 3 veschillende dealers geweest,zonder resultaat
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
dan wordt het tijd om te gaan bellen denk ik
succes!
citroen nl heeft precies het zelfde probleemals je die mail krijg je ook geen antwoordt terug
wat je kan doe is naar de dealer die jou de auto heeft verkocht gaan en de klacht schriftelijk melden met bijv een limiet van 2 weken om het op te losen zoniet neem je verdere stappen
- C3 SX 1.4 HDI
De dealer die mij de wagen heeft verkocht is 2 maand na de aankoop van de wagen gestopt!
Hallo iedereen, blijkbaar kunnen we bellen,dit had ik de vorige keer niet gevonden op de website van Belgie. Heb jij dit ook gevonden Johan? Dus binnenkort zal ik is bellen en zien wat ze te zeggen hebben op klantenklachten telefonisch.
Telefoon: +32 2 206 68 00
Fax: +32 2 206 06 41
Klantenservice
IJzerplein 7
B-1000 BRUSSEL
Ik heb ook eens beleefd gemaild naar de klantendienst omdat ik zeer onrespectvol en gewoon arrogant behandeld ben bij een “erkend citroën dealer”. Uiteraard geen reactie…
Grtz
Citroen C15D (RIP)
Xsara 2 1.9D break rijdt op plantenolie
Berlingo Multispace 1.4i
http://www.ppo.nu
- C3 SX 1.4 HDI
Het doet mij plezier dat ik niet de enige ben met dit probleem.Ik heb telefonisch contact opgenomen met citroen Belgie,daar waren ze wel vriendelijk in het frans.Ik moest mijn probleem schriftelijk per mail verzenden naar http://www.citroen.be/Site/Commun/FormulaireServiceClientele.aspx
Heb ik gedaan,sindsdien GEEN reactie.Ik denk eens naar TEST AANKOOP te gaan met gans deze situatie,die zullen er wel werk van maken.
Groetjes
Johan
Re: Bij het sturen van E mail naar Citroen Belgie geen antwo
johan20 schreef:Zijn er mensen die dezelfde ervaring met citroen Belgie hebben zoals ik?Ik heb reeds 4 beleefde mailtjes gestuurd met een bekend en veel voorkomend probleem bij Picasso 16 HDI.nl lawaai bij het opstrekken.Telkens ik een mailtje heb verstuurd heb ik nog NOOIT een antwoord gehad,FOEI CITROEN!!!!!!!!
Dat lawaai bij het optrekken,daar bedoel je de typische 1.6HDi ‘turbo-boost’ functie toch niet mee hoop ik ??
Als u eens wist…
- C3 SX 1.4 HDI
neen ,ondertussen zijn we er zelf achter gekomen dat het de airco leidingen zijn zie klapperende luchtfilter , bij optrekken in 1ste versnelling in deze forum
- C3 SX 1.4 HDI
na 1 maand en 3 mailtjes verder nog steeds geen reactie van citroen Belgie!FOEI CITROEN
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
johan20 schreef:na 1 maand en 3 mailtjes verder nog steeds geen reactie van citroen Belgie!FOEI CITROEN
Maar heb je al eens de telefoon ter hand genomen? En waarom kreeg je bij de andere dealers geen resultaat? Konden ze het niet oplossen of konden ze het probleem niet lokaliseren? Wat was het probleem?
En wat verwacht je eigenlijk van Citroën BE?
- C3 SX 1.4 HDI
Reeds 3 x de telefoon genomen waar ze de uitleg gaven een mailtje te sturen zodoende dat ze een duidelijke uitleg hadden over het probleem,ondertussen zijn op dit forum reeds meerdere mensen met hetzelfde probleem aan hun wagen dat niet opgelost geraakt,zie in dit forum KLAPPERENDE LUCHTFILTER BIJ HET OPTREKKEN
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
OK, na even zoeken heb ik het topic gevonden. Nu blijft de vraag “was verwacht je dat Citroën BE er aan gaat doen?” open staan.
De oplossing zal toch in de werkplaats moeten worden aangebracht. Voor zover het vanaf de foto’s in te schatten is, lijkt het mij vrij simpel en verwacht ik dat de handige sleutelaars van dit forum al lang een oplossing hadden gevonden. (er worden hier ook XM blokken in een BX-en geplaatst, DS cabrio’s gemaakt, pickups van eenden gemaakt enzovoorts. Dan is dit toch peanuts? )
De oplossing die daar is aangegeven, moet toch wel op een degelijke manier aan te brengen zijn? Zou je eens duidelijke foto’s kunnen aanleveren?
Let wel, uiteraard ben ik het met je eens dat het niet netjes is dat er geen antwoord vanuit Citroën BE komt. Maar nu je weet dat vanuit hun geen oplossing wordt aangedragen, kun je toch beter zelf de handen uit de mouwen steken ipv je zelf kwellen met het ontwikkelen van frustraties?
Laten we het probleem gewoon nog eens in dat topic uitlichten zodat de creatievelingen hun hoofd er over kunnen breken.
Waarom staat dit in het xsara draadje?