Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
mooi zo
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Ik heb in mijn wijk een zgn. “autohobbywerkplaats” gevonden! Met brug die je voor 3 euro per uur mag gebruiken!!
Matthijs2006 schreef:Ik heb in mijn wijk een zgn. “autohobbywerkplaats” gevonden! Met brug die je voor 3 euro per uur mag gebruiken!!
Het is te gek! Betekent dat nu ook dat we je minder op het forum zullen zien , aan welke auto’s gaat er gewerkt worden?
Haha.
Ik hoop eigenlijk aan geen een….
Maar ik wil wel een keer de XM erop zetten, gewoon om te kijken.
Hij stond vorige week nog bij Wil Wijngaarden op de brug, voor een schakelstang. Maar ik keek tegelijkertijd ff in de buurt van de achterwielen, haald ik daar een hele tak van een boom weg! hahaha. Die zat daar al die tijd.
Misschien in de toekomst een AX?
Al kan ik eigenlijk helemaal niet klussen…
Matthijs2006 schreef:
Misschien in de toekomst een AX?
Al kan ik eigenlijk helemaal niet klussen…
Nee, ik ook niet . Maar daarom ben ik ook aan dat Ax-project begonnen. Ik vond het al een hele prestatie dat ik er een motor uit heb getrokken, maar de uitdagingen die me nu te wachten staan zijn nog vele malen groter. Met een handboek en helpende (forum-)handjes, kom je heel ver! Een ax is daarbij denk ik een leuke auto om te starten. Als je een opknapper koopt hoeft het sowieso niet veel te kosten.
Ja, een AX is denk ik een goede auto om mee te leren sleutelen enzo.
Het lijkt me een leuke stadsauto, want met een 3.0 V6 XM wil je niet door de stad rijden… (wil je wel, maar….€€€€ )
Zie maar, nog een reden om een ax aan te schaffen!
als je wil leren sleutelen koop een C25
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Zo groot, zo’n bus…
Dan liever een C15…
Had mijn vader ooit…
Maar C15s zijn bijna niet te vinden…
Matthijs2006 schreef:Zo groot, zo’n bus…
Dan liever een C15…
Had mijn vader ooit…
Maar C15s zijn bijna niet te vinden…
C15 niet te vinden? gooien ze toch zo naar je kop
maar ja een C15 ook leuk sleutelen (veel plaats)
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
He he….eindelijk vandaag een Ferrarirode snorbrommer (Tomos) kunnen kopen.
Ben er bijna 2 weken mee bezig geweest, die dingen zijn echt populair zeg…omdat er een heleboel zonder blauw kenteken zijn
Gelukkig had de man in Heemskerk een grote Renault Traffic bus en die wilde wel tegen een kleine vergoeding de Tomos naar Haarlem brengen, anders had ik met 25 km p/u via de pont van Velsen zeker 1.5 uur onderweg geweest. ops:
Het is het laatste type met vierkante cylinderkop…2 automatische versnellingen en remlicht, dit voor de brommer-experts onder ons
Voor het eerst in 39 jaar weer eens een brommer, de laatste was een Batavus Whippet met JLO motor (2 versn) in 1968
Graag foto!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Bram schreef:He he….eindelijk vandaag een Ferrarirode snorbrommer (Tomos) kunnen kopen.
Ben er bijna 2 weken mee bezig geweest, die dingen zijn echt populair zeg…omdat er een heleboel zonder blauw kenteken zijn
Gelukkig had de man in Heemskerk een grote Renault Traffic bus en die wilde wel tegen een kleine vergoeding de Tomos naar Haarlem brengen, anders had ik met 25 km p/u via de pont van Velsen zeker 1.5 uur onderweg geweest. ops:
Het is het laatste type met vierkante cylinderkop…2 automatische versnellingen en remlicht, dit voor de brommer-experts onder ons
Voor het eerst in 39 jaar weer eens een brommer, de laatste was een Batavus Whippet met JLO motor (2 versn) in 1968
Wat voor type is het? Quadro? Taxxity? Als je er wat mee hebt moet je maar even mailen. Ik heb 7,5 jaar in een werkplaats van een brommerzaak gewerkt waar we hoofddealer van Tomos waren. Een belangrijke tip: hou goed de ATF-olie in de gaten, dat ding heeft 2 koppelingen die stuk kunnen. En niet op de standaard starten, daar krijgt de bak een klap van en kan ´ie stuk van gaan.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
twee xm velgen op de kop getikt. Mike bedankt!
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
I-Pod Nano gekocht van het geld dat ik van iedereen voor m’n examen heb gekregen
wel samen met 5000 Airmiles van m’n ouders ( hebben we er nog 40.000 ofso)
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.