Van een Zwitserse kennis kan ik een ZX overnemen. Hat gaat om een bijzondere uitvoering: 2000cc, 167pk, alle mogelijke opties o.m. airco. Bouwjaar 1996. Km-stand 140.000. Is het de moeite waard om zo’n auto hierheen te halen? Ik vind het model niet op Marktplaats en zo, dus misschien heel zeldzaam in Nederland?
gaat dan hoogstwaarschijnlijk om deze:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos;=&id=12490&cache=no
oftewel, de Citroen ZX 16V, geloof niet dat ie heel veel voorkomt maar is dus wel geleverd. zijn hier wel meer mensen met een 2.0 16v maar geloof dat dar van een eerder model is (tot 94). en van ons zul je natuurlijk altijd horen dat het de moeite waard is om em naar nederland te halen, tis een citroen
het is zeker de moeite waard omdat het type 2 zx met 167pk erg schaars is in nederland deze zijn nl aleen in 1996, 1997, 1998 geleverd en er zijn er maar heel weinig van verkocht. de in de kleur bleu mauritius uitgevoerde is er een van.(die dus van autoweek)
Hou ons op de hoogte :
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Hou ons op de hoogte
met een foto ? ??? ? ????????
jaaaaaaaaaaa, foto’s !
Heeft er een jaartje terug niet een zx 2.0 16v in die blauwe kleur op marktplaats gestaan ?
De eigenaar raakte dat ding toch aan de straatstenen niet kwijt ???
Persoonlijk, let wel, persoonlijk dus, vind ik de oude zx serie gewoon mooier. Meer karakter, meer uitstraling. de gemodificeerde versie is mij te clean..
er heeft er eentje zo ongeveer 2jaar te koop gestaan omdat ze er een fotuin voor vroegen op mp heeft er geen blauwe gestaan wel een zwarte en heel veel groene maar die groene waren allemaal 155 pk en die zwarte was geen zuivere koffie.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
probeer eens met gelijktijdig de CTRL in te houden al je op een link klikt
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
ze zijn hier wel maar niet veel omdat ze gewoon erg duur waren toen der tijd
als de prijs redelijk is bij die vriend en je ben zelf handig zou ik er gewoon voor gaan
Doen!
Zijn vrij zeldzaam in nederland, en een ZX 16v, met weinig km’s, airco en van het laatste type is toch wel heeeeeel leuk
Overigens hebben er op marktplaats 2 blauwe gestaan, 1 bij koelemans en 1 van een particulier.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Afhankelijk van de prijs en staat is het zeker de moeite waard om zo’n auto deze kant op te halen!
Ik ben benieuwd, hou je ons op de hoogte?
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop