Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ach alles kan, ik denk alleen dat periodiek een opschoon actie niet zoveel werk is, terwijl het modden van een standaard phpbb installatie iets is wat je zo min mogelijk wil doen. Misschien dat die functionaliteit wel standaard in phpbb3 zit… het zou kunnen maar eens in de paar jaar dit doen is ook wel te overzien .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Ik zit mischien niet in het juiste topic maar toen ik vanmorgen inlogde stonden er o geregistreede , 3 verborgen gebruikers en 43 gasten .
Nu heb ik niet zo veel verstand van forums , maar als ik bovenaan in de status ” ingelogd ” sta , zou ik verwachten dat ik bij de geregistreerde gebruikers zou staan .
Heb mijn profiel al eens bekeken maar kom er niet uit waar of hoe ik als een verborgen gebruiker zou zijn ingelogd .
Iemand enige uitleg en oplossing :
Walter
Meten is weten , gissen is missen
wbogaerts schreef:Ik zit mischien niet in het juiste topic maar toen ik vanmorgen inlogde stonden er o geregistreede , 3 verborgen gebruikers en 43 gasten .
Nu heb ik niet zo veel verstand van forums , maar als ik bovenaan in de status ” ingelogd ” sta , zou ik verwachten dat ik bij de geregistreerde gebruikers zou staan .
Heb mijn profiel al eens bekeken maar kom er niet uit waar of hoe ik als een verborgen gebruiker zou zijn ingelogd .
Iemand enige uitleg en oplossing :
Walter
Bovenin het forum staat Profiel….daar vindt je een optie met de volgende tekst :
Onzichtbaar in ‘Online gebruikers’ lijst:
Klik NEE aan en je staat bij de namen.
Nu ben je blijkbaar *onzichtbaar*
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Zo dat is weeral opgelost
waren al mijn herstellingen aan al mijn Citroens ook maar zo snel geklaard .
Dank ,
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Dan had je ook niet op dit forum gezeten
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.