5 van de 9
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
B_iks’ - Ax 1.1 Mistral - Exit
Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505
Geregistreerd: 04-06-2004

- Saxo vts 1.4
Gepost: 16 juni 2007 03:00 PM
  [ # 61 ]

Haha, ik wilde al zeggen… maakt zich druk om een paar stickers terwijl de voorbumper en gril niet aanwezig zijn Wink wel vier gelijke wieldoppen zien te bemachtigen trouwens…

Succes in ieder geval met de ombouw, altijd leuk zulke dingen!

(ik vind type 2 trouwens veel leuker… Rolling Eyes oogt een stuk moderner)

Profiel  
 
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 16 juni 2007 03:03 PM
  [ # 62 ]

En alweer zo’n geinig karretje! Hopen dat deze het langer dan 2 weken volhoudt Razz

Ik wist trouwens niet dat type-1 dashes zo leuk waren. Zeker zo zonder klokje, maar met zo’n mooi logo…

Profiel  
 
Rio97
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 367
Geregistreerd: 20-10-2005

- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Gepost: 17 juni 2007 02:52 AM
  [ # 63 ]
B_iks schreef:

Speciaal voor Rio97 vast wat foto’s! Zoals je nu ziet ontbreekt de kenmerkende striping op de flanken, iemand daar een leuk fotootje van ter illustratie?

Haha, dank je.
Mooie AX hoor, toch een prima basis om mee aan de slag te gaan als ik dat zo lees?
Dashboard is wel heimwee voor mij, het is exact mijn plaisir waar ik drie jaar met heel veel plaisir in heb rondgereden.

Ik heb zo even geen foto’s van de Mistral striping, maar het is helemaal in de stijl van de platenhoezen van Doe Maar en de oudere lp’s van Duran Duran Wink

Groet, Rogier

Profiel  
 
Rio97
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 367
Geregistreerd: 20-10-2005

- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Gepost: 17 juni 2007 03:03 AM
  [ # 64 ]

Na ff zoeken de volgende mistrals gevonden:

foto

foto

Groet, Rogier

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 17 juni 2007 03:04 AM
  [ # 65 ]

Nou ja, hoe leuk ook, die striping is voor later zorg. Eerst alles maar goed lopend krijgen en dan komen de uiterlijkheden daarna wel aan bod. Het kan best een tijdje (paar maandjes) duren, maar die neem ik er ook voor; spoedig zal deze geschorst worden. Ik ben gelukkig verder niet meer op gekke dingen gestuit qua carrosserie, qua basisauto is dit perfect voor mij met de juiste kleur!

Dat fraaie dashboard zal er toch even uitmoeten om de kabelboom te wisselen, ik kan het natuurlijk tijdelijk binnen zetten om er meer van te genieten Razz.

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 17 juni 2007 10:14 PM
  [ # 66 ]

Tsja, die kabelboom zal er toch uit moeten en aangezien ik er door iedereen al op gewezen ben, zal ik uiterst voorzichtig te werk gaan. Overigens voelt het nog best stevig aan, maar het breekt zeker vaak bij de bevestigingspunten?

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 18 juni 2007 10:44 PM
  [ # 67 ]

Ik zag vandaag een zo goed als complete GT inj. type I op de sloop. Als ik daar nu tellerbak en kabelboom uithaal, gaan dan al die meters gewoon werken op mijn trs-blok?

Mocht die dash-operatie trouwens mislukken, dan kan altijd nog voor een type II-dash gaan, maar liever eerst dit proberen. Ik vind het echt mooier zo’n hoekig geval.

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 19 juni 2007 08:50 PM
  [ # 68 ]

Dank voor de tip, als we toch bezig zijn doen we dat meteen. Ik krijg dat dash echter nog niet los, het klemt in de rand onder de voorruit. Alle overige bevestigingspunten zijn los ConfusedExclamation

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 20 juni 2007 01:39 PM
  [ # 69 ]

ax gt en trs hebben voor zover ik weer wel 5 nm verschil en pk’tjes zijn gelijk.. wrom die ecu dan overgezet moet… Wink

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 20 juni 2007 02:20 PM
  [ # 70 ]
Status Quo schreef:

ax gt en trs hebben voor zover ik weer wel 5 nm verschil en pk’tjes zijn gelijk.. wrom die ecu dan overgezet moet… Wink

We zullen even op Kevin moeten wachten om te weten waar dat verschil precies vandaan komt. Als ik spullen van die auto voor een zacht prijsje mee krijg, doe ik dat sowieso.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 20 juni 2007 09:48 PM
  [ # 71 ]

een trs heeft een kat. een gt geloof ik niet…

daar kan dat verschil net liggen mischien?

Profiel  
 
Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505
Geregistreerd: 04-06-2004

- Saxo vts 1.4
Gepost: 20 juni 2007 11:24 PM
  [ # 72 ]

Versnellingsbak ik ook anders, dat verklaart een deel van het acceleratieverschil. (niet de NM’s)

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 21 juni 2007 02:49 AM
  [ # 73 ]

hm oka dan heeft autotrader wederom ongelijk Surprisedops:

en laten we B_iks zijn topic niet meer vervuilen Cool

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 21 juni 2007 03:08 AM
  [ # 74 ]
Status Quo schreef:

hm oka dan heeft autotrader wederom ongelijk Surprisedops:

en laten we B_iks zijn topic niet meer vervuilen Cool

Haha, ik vind het wel een boeiende discussie. Maar terug on topic maar weer. Ik zit te dubben over welke versnellingsbak ik er op wil hebben. Ik heb een trs-bak en dus de 4-bak van de Mistral. Ik vind het belangrijk dat ik op het eind een lange versnelling heb om een rustig toerental op de snelweg te kunnen rijden.
Verder moet het vooral een goede bak zijn, want die trs-bak schakelde ietwat ‘wollig.’ Ik voel ook speling op de versnellingsbakhevel, lijkt me niet normaal?

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 21 juni 2007 07:41 PM
  [ # 75 ]

met dr trs is 120 in zijn 4 toch wel veel herrie.. zou voor de 5 gaan denk ik.

Profiel  
 
 
5 van de 9
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook