Ik zag dit te koop staan:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=autodiversen&u=ondcitroen&ID=24134
Nooit geweten dat er ZX-en zijn gemaakt met electrische LINKER spiegels….
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:zou dat plug and play zijn.
Op de Reflex uitvoeringen uitgezonderd (daar was niets optioneel mogelijk) is de bedrading en stekkertje voor het knopje reeds aanwezig.
Ik denk dat voor de engelse modellen met rechts stuur ook zoiets hebben maar dan voor de linker spiegel, want daar zit de rechter spiegel lekker dichtbij.
ZX1.4i schreef
Op de Reflex uitvoeringen uitgezonderd (daar was niets optioneel mogelijk) is de bedrading en stekkertje voor het knopje reeds aanwezig.
Mijn broer heeft een ZX 1.9D Reflex Break gehad(1997). Had deze nieuw gekocht met als extra confort pakket bestaande uit. CV met ab, elektrische rechter buiten spiegel en electrische ramen voor.
Was dus wel mogelijk op een Reflex
Visa 11 RE 1986 1996-1999
ZX 19D Reflex 3 drs 1996 1999-heden
Totaal aantal Berichten: 186
- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Wist ook niet dat het bestond.. Maar ja ken de nieuwst/laatste modellen ook niet echt van binnen…. Ik heb een Volcane toch het op 1 na best uitgeruste model.. maja die is van 91, dus heb alleen rechts electrisch…
Maar wat maakt het uit, ik ben lui, maar nog net niet zo lui dat ik niet de linkerspiegel met de hand kan bedienen
zx19d schreef:ZX1.4i schreef
Mijn broer heeft een ZX 1.9D Reflex Break gehad(1997). Had deze nieuw gekocht met als extra confort pakket bestaande uit. CV met ab, elektrische rechter buiten spiegel en electrische ramen voor.
Was dus wel mogelijk op een Reflex
De laatste modellen zijn meestal rijk uitgerust voordat ze eruit gaan zoals we wel vaker zien. Ik heb de kachelradiateur van de ZX1.9D uit 1995 van Weefje vervangen en hiervoor moet heel het dashbord eruit en ik ben niets optioneels aan bedrading of connectors tegen gekomen. Zelf heb ik een 1.4i Reflex en hier zit ook helemaal niets aan extra bedrading op, iemand heeft mij verteld dat op de Reflexen geen opties mogelijk waren.
Uitgezonderd de laatst geleverde modellen dus, zo leer ik weer wat bij
- C5 Break 2.0-16V
ZX1.4i schreef:Peteryed schreef:zou dat plug and play zijn.
Ik denk dat voor de engelse modellen met rechts stuur ook zoiets hebben maar dan voor de linker spiegel, want daar zit de rechter spiegel lekker dichtbij.
Maar dan heb je ook een knopje waarmee je kan bepalen welke je bediend. En die zijn er nooit geweest volgens mij moet je dan twee bedienings knoppen hebben.
Peter
- C5 Break 2.0-16V