Antennekabel???
Citromarcje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 133

Gepost: 18 juni 2007 09:05 PM

Hey forummers,

ik zit met een probleempje. Het gaat om de antennekabel van mijn zx 16v .

Deze past niet op de ingang van mn nieuwe radio(Pioneer DEH-2900MP)

Er staat op het stekkertje het volgende: MAG 322. en het snoer is Roze Rolling Eyes
Het stekkertje is wel rond maar heeft aan de binnenkant een soort van klemmetjes of iets dergelijks. ik probeer er nog wel ff een foto van te maken.

Er ligt dus geen kabel met een ronde aansluiting met een pinnetje in het midden zoals je normaal wel hebt. Wie kent dit probleem en weet dit op te lossen? met een verloopje of iets dergelijks?

Daarnaast nog ff een vraagje over de kabeltjes die naar de achterluidsprekerkasten gaan. Daar zit zoon geel rechthoekig aansluitinkje aan maar ik wil ze doortrekken tot onder de hoedenplank omdat ik daar mijn 2 pioneer luidsprekers in wil zetten(Pioneer TS-A6911).

De kabels die met de speakers zijn meegeleverd hebben aan de ene kant een aansluiting voor aan de speakers. en aan de andere kant een gestript stukje draad, maar die kan ik niet in het gele rechthoekige aansluitingkje steken. Kan ik deze er dan af knippen en die draadjes strippen en daar de speaker draaden op aansluiten? en werkt dit dan? Razz

sorry voor de ingewikkelde vraag:p maar ik hoop ff een goed atwoord te krijgen van jullie. dan kan ik weer verder met mn audio aansluiten. want ikkan nu alleen cdtjes luisteren.

Greetz

CitroMarcje

ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 824

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 18 juni 2007 09:15 PM
  [ # 1 ]

Waarschijnlijk zit er bij je radio wel een verloopje geleverd, met de juiste antenne-aansluiting. Zo niet, dan even naar de automaterialenzaak, neem de radio ff mee, kunnen ze zien, wat er op moet.

Voor de speakers kun je de gele blokjes er gewoon afknippen en de kabels verlengen. Ik zou er zelf voor kiezen, om een stukje draad blank te maken en de verlengkabel er tussen te solderen, zo kun je de andere speakers eventueel ook nog aansluiten, of bij verkoop van de auto, de achterste speakers en bedrading er weer uit halen.

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

Citromarcje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 133

Gepost: 18 juni 2007 09:18 PM
  [ # 2 ]

ja maar ruudr, ik kan toch niet de kabel uit de uto zelf meenemen, want daar gaat het eigenlijk om, ik weet wel welke kabel er normaal in de radio gaat(die gaat ook in de pioneer) maar er zit een andere(onbekende antennekabel) in de auto…

grtz

CitroMarcje

ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 18 juni 2007 09:31 PM
  [ # 3 ]
Citromarcje schreef:

ja maar ruudr, ik kan toch niet de kabel uit de uto zelf meenemen, want daar gaat het eigenlijk om, ik weet wel welke kabel er normaal in de radio gaat(die gaat ook in de pioneer) maar er zit een andere(onbekende antennekabel) in de auto…

Een beetje automaterialen zaak of car-hifi winkel weet heus wel wat je bedoelt, net zoals wij precies weten welk verloopje je nodig heb. Bij de Media Markt hangen ze aan de muur bij de kabeltjes en verloopjes op de car-hifi afdeling.

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 824

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 18 juni 2007 10:03 PM
  [ # 4 ]

Als je het al niet kunt uitleggen bij een automaterialenzaak, rij er dan even naartoe, met pa of moe. Dan kunnen ze kijken.

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook