Hoorde ik het goed dat PSA het merk Panhard weer nieuw leven in gaat blazen voor haar exclusieve topmodellen, om te gaan concurreren met de Germanen…?
Spannend!
Current:
Citroën C5 Aircross Shine 181 pk Puretech EAT 8
Predecessors:
Citroën C4 Cactus 1.2 110 PK Shine (2015)
Citroën C6 3.0 HDI Exclusive EAT6 (2009)
Citroën C3 1.6 Exclusive (2002)
Citroën C5 II Break Exclusive 2.0 16v HDIF 136 PK (2006)
Citroën C5 I Break Ligne Prestige 2.0 110 PK (2002)
Citroën Xantia 1.8 16v Tentation (1997)
Citroën Saxo 1.0 Ben (2000)
Citroën BX 1.6 Chic (1991)
Citroën BX 1.4 (1988)
Volgens mij is er niet veel van waar…
Gewoon een verzinsel van een Autoweekjournalist die op hol sloeg bij het zoveelste ‘exclusieve’ chinese merk dat Europa binnenvalt.
misschien een kans om toch geweldige franse auto’s te maken met hydraulische vering met een typisch gewaagd Citroen ontwerp? Lijkt me wel wat!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hier een linkje naar het betreffende artikel van onze “telegraaf der autobladen”
Maar ik zou het inderdaad prachtig vinden! Helaas vind ik de bron nogal dubieus, maar dat was wel duidelijk geloof ik…
Talbot zou er ook bij gehaald worden, als DACIA-merk van de PSA Groep…......
erwt schreef:misschien een kans om toch geweldige franse auto’s te maken met hydraulische vering met een typisch gewaagd Citroen ontwerp? Lijkt me wel wat!
Panhard met hydraulischpneumatische vering
Autofan schreef:erwt schreef:misschien een kans om toch geweldige franse auto’s te maken met hydraulische vering met een typisch gewaagd Citroen ontwerp? Lijkt me wel wat!
Panhard met hydraulischpneumatische vering
das inderdaad raar. Exclusieve snelle tweecylinders moeten ze gaan maken
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Hmmm…
Als ze nu Panhard eens lieten concurreren in de dacia-klasse?
Back to basics met luchtgekoelde tweecilinder boxertjes
La nouvelle 2cv est arrivee
rocco schreef:Hmmm…
Als ze nu Panhard eens lieten concurreren in de dacia-klasse?Back to basics met luchtgekoelde tweecilinder boxertjes
La nouvelle 2cv est arrivee
Nee, ook niet historisch correct. Panhard was nooit een budgetmerk.
Nee, ik blijf bij snelle en exclusieve 2cylinders.
Wat zeg je, geen markt voor?
Ik zeg niet dat er geen markt voor is, en ook niet dat panhard ooit een budgetmerk was. Integendeel, Panhard had behoorlijk wat standing in mijn opzicht (24 BT en CT).
Panhard als budgetmerk lijkt me gewoon een leuk gegeven, dan is er ook voor mijn budget een leuke boxer
rocco schreef:Ik zeg niet dat er geen markt voor is, en ook niet dat panhard ooit een budgetmerk was. Integendeel, Panhard had behoorlijk wat standing in mijn opzicht (24 BT en CT).
Panhard als budgetmerk lijkt me gewoon een leuk gegeven, dan is er ook voor mijn budget een leuke boxer
haha. Ik vind het een beetje hetzelfde gegeven om van Borgward een budgetmerk te maken, of van Triumph.
Voor een budgetmerk trekken ze Oltcit maar uit het stof
Vind ik ook prima, met twee- of viercilinder boxer!
dat e maar niet Talbot als budgetmerk gaan gebruiken want dan zet ik er wel Simca op
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
ik moet zeggen dat mijn eerste gedachte bij panhard, goedkope auto’s zijn. Dus als ik PSA was zou ik nog ff verder zoeken naar een merk of naam waar luxe auto’s bij passen.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
erwt schreef:ik moet zeggen dat mijn eerste gedachte bij panhard, goedkope auto’s zijn. Dus als ik PSA was zou ik nog ff verder zoeken naar een merk of naam waar luxe auto’s bij passen.
Talbot (Lago)