Radiostilte ??!!
harryhonda7
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 324

Gepost: 18 juni 2007 11:20 PM

Hallo allemaal,

Rijd ik net weg met de radio al aan, komt er nul komma nul geluid uit (Mute stond NIET aan(duhh)). Andere zenders geprobeerd, andere band en bij de AM lijst kwam er in ieder geval ruis door de speakers. Vervolgens op cd gezet en geen enkel probleem, dus aan de speakers lag het niet. Vervolgens weer naar FM en de frequentie bleef maar heen en weer springen maar geen geluid. Thuis contact uitgezet en weer aan (zonder de motor te starten) en weer niets op de radio, cd wel weer zonder problemen. Vervolgens zender laten zoeken geprobeerd, maar hij vond geen enkel radiostation (RDS aan, Radiotekst aan) en ook geprobeerd met Reg aan, maar niets hielp. Vervolgens het contact weer uit gezet en daarna weer aan en de motor gestart, toen die aansloeg ook spontaan weer via de radio geluid….. Zijn er meer leden hier die dat hebben gehad. Ik zet overigens mijn radio nooit uit als ik het contact uitzet, dus bij starten staat de radio ook meteen weer aan, lijkt mij niet dat dat er iets mee te maken heeft. Ik zal deze week ook eens informeren bij de dealer.

Profiel  

Rudy68
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19

Gepost: 18 juni 2007 11:43 PM
  [ # 1 ]

HH7,
Ik heb zoiets ook gehad met m’n Xsara Picasso,ook met contact aan/uit,starten en hij deed het weer.Is 2x voorgekomen.

*Sinds zaterdag 18-06 in bezit van C4 GP*

Rudy

07-04 besteld":C4GP 2.0 16v EB6V Ambiance trekhaak,dakrails,Icare Rijden vanaf 16-06-07!!

Profiel  

PAKO
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12

Gepost: 19 juni 2007 01:14 AM
  [ # 2 ]

Afgelopen vrijdagochtend de 70 kilometer naar mijn werk ook in volledige radiostilte gereden. Er kwam totaal niks meer uit de speakers, zelfs geen ruis.

CD werkte ook niet, telefoon ging niet meer via de speakers (wel via eigen speakertje onder het dashboard). Heb alleen FM-zenders geprobeerd.

‘s Middags op de terugreis deed de radio het weer. Toch even langs de dealer geweest. Hun verklaring: waarschijnlijk heeft de mutebox van de carkit een kleine verstoring veroorzaakt.

GC4P 1.6HDi EB6V LB Gris Fer

Profiel  

Marco99
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 150

Gepost: 19 juni 2007 12:35 PM
  [ # 3 ]

Wat hh en PAKO hebben lijken mij twee verschillende dingen want bij hh werkte de cd nog wel. Ik ben leek maar als ik het zo lees denk ik dat bij hh de antenne voor problemen heeft gezorgd omdat de radio bleef schakelen tussen zenders….hij kon dus niet locken (vergeef me het woordgebruik) op een zender…...het is maar idee…..

DS3 Sport Chic 1.6 THP Gris Thorium met Rood dak en Maori Tribal - ATM Chip

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook