Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
toniclight schreef:Omdat je in mijn ogen alleen een goed onderbouwde mening over een auto kan vormen als je er of eentje hebt en er dus veel mee op weg bent, of als je er dagelijks mee te maken hebt in de werkplaats of showroom
Of er gewoon veel over lezen. Ook dan kun je best wel een goed onderbouwde mening vormen over een auto.
Jeroen
lezen brengt niet altijd de waarheid!
Ik heb nu 18 maand een C5 en heb er nog geen tiende van een seconde spijt van gehad dat ik deze gekocht heb! rijd ietsje stugger dan een DS of een SM,maar voor een hedendaagse wagen rijd ze comfortabeler dan een ieder ander merk van auto dan ook!Enkel de nieuwe C5,zonder HP en met de BMW lijnen…neen die wil ik niet!! nou dan liever nog een C6 en dan is de familie compleet bij ons,en mocht ik nog ergens een goeie XM 2.1 D 12 full option met niet te veel km’s op de kop kunnen tikken dan is mijn droom werkelijkheid geworden
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
citroenc2 schreef:kwa motoren komt er een
benzine
1.8 4 cilinder met 125pk
2.0 4 cilinder met 140 pk
3.0 6 cilinder met 215 pkdiesel
2.0 4 cilinder met 136pk
2.2 4 cilinder met 170 pk
2.7 6 cilinder met 204pk
daar ben ik nog niet al te zeker van CC2!!
de 2.0 HDI zou volgens mijn bronnen opgetrokken worden naar 150 pk en de 1.8 benzine zou vervangen worden door een 1.6 turbo van BMW makelij en met 130 pk
en de 2.0 benzine zou eveneens 150 pk halen en is ook van BMW.
De rest zou kunnen kloppen
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
lezen brengt niet altijd de waarheid!
Je moet natuurlijk wel verschillende bronnen lezen, en je ogen ook niet sluiten voor juist negatieve dan wel positieve verslagen.
Jeroen
Blooper1963 schreef:citroenc2 schreef:kwa motoren komt er een
benzine
1.8 4 cilinder met 125pk
2.0 4 cilinder met 136pk
2.7 6 cilinder met 204pk
de 2.0 HDI zou volgens mijn bronnen opgetrokken worden naar 150 pk en de 1.8 benzine zou vervangen worden door een 1.6 turbo van BMW makelij en met 130 pk
dit is waar men het over heeft in duitsland op de sites
men heeft het ook over een spoiler a la c6
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
toniclight schreef:lezen brengt niet altijd de waarheid!
Je moet natuurlijk wel verschillende bronnen lezen, en je ogen ook niet sluiten voor juist negatieve dan wel positieve verslagen.
Jeroen
Ik ben eigenaar van een C5 2.0 HDI. en kan geen noemenswaardige problemen melden.
Waar ik eerder in geloof,is dat de eerste modellen wel kinderziektes hadden en dat kan niet ontkend worden,maar dat is zo bij de meeste merken van auto’s!
maar nu is de C5 een volwaardige middenklasser,en ja die te veel kinderziektes in begin hebben de mensen hun vertrouwen laten verliezen in de C5.Daarom ook dat hij niet spetterend verkoopt volgens mij
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Blooper1963 schreef:citroenc2 schreef:kwa motoren komt er een
benzine
1.8 4 cilinder met 125pk
2.0 4 cilinder met 136pk
2.7 6 cilinder met 204pk
De benzinemotoren zijn de 1.6 zonder/met turbo van 120pk tot 175 pk, die nu ook in de P207 te krijgen zijn. De 2.0 turbo krijgt 220pk, deze motoren zijn samen met BMW ontwikkeld.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
.Daarom ook dat hij niet spetterend verkoopt volgens mij
En in Frankrijk zelf? ( Waterman enig idee??)
Jeroen
Blooper1963 schreef:Enkel de nieuwe C5,zonder HP en met de BMW lijnen…neen die wil ik niet!!
Met de huidige scoops lijkt het mij nog niet verstandig om dergelijke uitspraken te doen. Die BMW lijnen, ... nu ja ... dat kan in werkelijkheid nog wel meevallen. Geen HP vering, die zekerheid is er nog niet. Ze zou anders in optie aangeboden worden. Als het rijcomfort later uniek blijkt te zijn verander je misschien van gedacht. Eerst eens afwachten wat het wordt. Toen de eerste foto’s van de C6 hier indertijd verschenen wou niemand ereen en vond bijna iedereen hem lelijk. Die ideeën zijn ondertussen serieus veranderd.
De C5 verkoopt in België wel degelijk zeer goed. Een van de best verkopende in zijn segment. Dat geldt trouwens met uitzondering van de C6 voor heel het huidige Citroën gamma.
Always Smile
Het is niet verlplicht om te quoten hoor.
toniclight schreef:.Daarom ook dat hij niet spetterend verkoopt volgens mij
En in Frankrijk zelf? ( Waterman enig idee??)
Jeroen
De GS verkocht 140d units/jaar gem.
De BX verkocht 180kpa
De Xantia verkocht 150kpa
De C5 zit op 140kpa, zeker niet slecht, als je bedenkt dat hij naast de Picasso (>120kpa) gemaakt wordt, maar er zit misschien wel 20kp aan potentiële Xm verkopen in.
NB.
DS, 1 455 746 (70kpa)
CX, 1 041 560 (60kpa)
XM 331 049 (30kpa)
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Double Chevron schreef:Blooper1963 schreef:Enkel de nieuwe C5,zonder HP en met de BMW lijnen…neen die wil ik niet!!
Met de huidige scoops lijkt het mij nog niet verstandig om dergelijke uitspraken te doen. Die BMW lijnen, ... nu ja ... dat kan in werkelijkheid nog wel meevallen. Geen HP vering, die zekerheid is er nog niet. Ze zou anders in optie aangeboden worden. Als het rijcomfort later uniek blijkt te zijn verander je misschien van gedacht. Eerst eens afwachten wat het wordt. Toen de eerste foto’s van de C6 hier indertijd verschenen wou niemand ereen en vond bijna iedereen hem lelijk. Die ideeën zijn ondertussen serieus veranderd.
De C5 verkoopt in België wel degelijk zeer goed. Een van de best verkopende in zijn segment. Dat geldt trouwens met uitzondering van de C6 voor heel het huidige Citroën gamma.
Hey double Chevron,
alles kits?
Neen,ik vind die nieuwe C5 op zich niet mis,maar je moet toch toegeven, dat als ze echt zo word het toch steeds minder op een Citroën lijkt??
Daarom ga ik in september kijken om mij een C6 te bestellen,ik krijg nu goede condities en ook voor de weder overname van mijn C5 (18 maand oud) valt de prijs goed mee! tenzij er hier binnen 4 maand iemand in geinterreseerd is,dan zet ik haar hier te koop! maar de prijs die de dealer er mij voor geeft volstaat!nog iets!De C6 is ook maar net uit,en ook niet voor ieders beurs weggelegd! daarom heb ik beslist om er nu een aan te schaffen,nu de condities haalbaar zijn voor de 2.2 HDI EXCLUSIVE
Tis natuurlijk wel fijn te weten dat er weer iemand een C6 koopt. Hoe meer er verkocht worden, hoe beter
Idd, de C5 gaat steeds minder op een Citroën lijken, daarin heb je wel gelijk natuurlijk. Maar ja, ze zullen hem wel goed willen verkopen aan het niet Citroën publiek ook. En volgend mij zal dat wel lukken.
Groetjes
Always Smile
&
valt niet tegen
gaaf stuur overigens!
Op de onderstaande foto, doet die me zelfs denken aan de Chrysler Sebring en dat is geen compliment.
[url]http://img516.imageshack.us/img516/4948/c5vschryslersebringhh2.jpg [/url]
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
mcitroen schreef:Op de onderstaande foto, doet die me zelfs denken aan de Chrysler Sebring en dat is geen compliment.
[url]http://img516.imageshack.us/img516/4948/c5vschryslersebringhh2.jpg [/url]