Haha, ik wilde al zeggen… maakt zich druk om een paar stickers terwijl de voorbumper en gril niet aanwezig zijn wel vier gelijke wieldoppen zien te bemachtigen trouwens…
Succes in ieder geval met de ombouw, altijd leuk zulke dingen!
(ik vind type 2 trouwens veel leuker… oogt een stuk moderner)
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
En alweer zo’n geinig karretje! Hopen dat deze het langer dan 2 weken volhoudt
Ik wist trouwens niet dat type-1 dashes zo leuk waren. Zeker zo zonder klokje, maar met zo’n mooi logo…
Totaal aantal Berichten: 367
Geregistreerd: 20-10-2005
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
B_iks schreef:Speciaal voor Rio97 vast wat foto’s! Zoals je nu ziet ontbreekt de kenmerkende striping op de flanken, iemand daar een leuk fotootje van ter illustratie?
Haha, dank je.
Mooie AX hoor, toch een prima basis om mee aan de slag te gaan als ik dat zo lees?
Dashboard is wel heimwee voor mij, het is exact mijn plaisir waar ik drie jaar met heel veel plaisir in heb rondgereden.
Ik heb zo even geen foto’s van de Mistral striping, maar het is helemaal in de stijl van de platenhoezen van Doe Maar en de oudere lp’s van Duran Duran
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 367
Geregistreerd: 20-10-2005
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Nou ja, hoe leuk ook, die striping is voor later zorg. Eerst alles maar goed lopend krijgen en dan komen de uiterlijkheden daarna wel aan bod. Het kan best een tijdje (paar maandjes) duren, maar die neem ik er ook voor; spoedig zal deze geschorst worden. Ik ben gelukkig verder niet meer op gekke dingen gestuit qua carrosserie, qua basisauto is dit perfect voor mij met de juiste kleur!
Dat fraaie dashboard zal er toch even uitmoeten om de kabelboom te wisselen, ik kan het natuurlijk tijdelijk binnen zetten om er meer van te genieten .
Tsja, die kabelboom zal er toch uit moeten en aangezien ik er door iedereen al op gewezen ben, zal ik uiterst voorzichtig te werk gaan. Overigens voelt het nog best stevig aan, maar het breekt zeker vaak bij de bevestigingspunten?
Ik zag vandaag een zo goed als complete GT inj. type I op de sloop. Als ik daar nu tellerbak en kabelboom uithaal, gaan dan al die meters gewoon werken op mijn trs-blok?
Mocht die dash-operatie trouwens mislukken, dan kan altijd nog voor een type II-dash gaan, maar liever eerst dit proberen. Ik vind het echt mooier zo’n hoekig geval.
Dank voor de tip, als we toch bezig zijn doen we dat meteen. Ik krijg dat dash echter nog niet los, het klemt in de rand onder de voorruit. Alle overige bevestigingspunten zijn los :
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
ax gt en trs hebben voor zover ik weer wel 5 nm verschil en pk’tjes zijn gelijk.. wrom die ecu dan overgezet moet…
Status Quo schreef:ax gt en trs hebben voor zover ik weer wel 5 nm verschil en pk’tjes zijn gelijk.. wrom die ecu dan overgezet moet…
We zullen even op Kevin moeten wachten om te weten waar dat verschil precies vandaan komt. Als ik spullen van die auto voor een zacht prijsje mee krijg, doe ik dat sowieso.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
een trs heeft een kat. een gt geloof ik niet…
daar kan dat verschil net liggen mischien?
Versnellingsbak ik ook anders, dat verklaart een deel van het acceleratieverschil. (niet de NM’s)
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
hm oka dan heeft autotrader wederom ongelijk ops:
en laten we B_iks zijn topic niet meer vervuilen
Status Quo schreef:hm oka dan heeft autotrader wederom ongelijk ops:
en laten we B_iks zijn topic niet meer vervuilen
Haha, ik vind het wel een boeiende discussie. Maar terug on topic maar weer. Ik zit te dubben over welke versnellingsbak ik er op wil hebben. Ik heb een trs-bak en dus de 4-bak van de Mistral. Ik vind het belangrijk dat ik op het eind een lange versnelling heb om een rustig toerental op de snelweg te kunnen rijden.
Verder moet het vooral een goede bak zijn, want die trs-bak schakelde ietwat ‘wollig.’ Ik voel ook speling op de versnellingsbakhevel, lijkt me niet normaal?
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
met dr trs is 120 in zijn 4 toch wel veel herrie.. zou voor de 5 gaan denk ik.