Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar goede gebruikte op de onderdelen meeting.
Scheelt waarschijnlijk een hoop tijd,en geld.
Gr Raymond
Het was een cx of niks

Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
Tussendoor:
Op pagina 2 of zo is matten-online.eu ter sprake gekomen. Ik heb me dan maar een set besteld voor de cx en vandaag zijn ze reeds geleverd!
Ah en geplaatst ook
In ieder geval, heel verzorgde matjes in velours, met in mijn geval een donkerder stiksel aan de randjes. Alles past aardig. Misschien hadden de exemplaren voorin wat langer mogen zijn, want met een dikke meter 80 achter het stuur staat de stoel op het einde vd rail en lijken de matjes wat te kort.
Maar een aanrader dus voor wie z’n tapis plein netjes wil houden!
Jeuj! nieuwe deurpanelen!
Die uitverkoop in Herpt is echt prima, deuren, deuren, deuren, alles mag eraf gesloopt.
Volgende week ga ik mij vermaken met het inbouwen van mooie blauwe deuren en elektrische ramen.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
zo dicht bij huis, wie had dat kunnen bevroeden. vergeet je niet dat we foto’s van het resultaat willen zien.

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
--Arne-- schreef:Jeuj! nieuwe deurpanelen!
Die uitverkoop in Herpt is echt prima, deuren, deuren, deuren, alles mag eraf gesloopt.
Volgende week ga ik mij vermaken met het inbouwen van mooie blauwe deuren en elektrische ramen.
Ah, je was er ook! Zelf net terug en wilde je nog tippen vanwege de blauwe deurpanelen die er stonden.
De mooiste panelen waren toen al weg
Ik had keus..
Foto’s gaan komen, eerst een tentamen maken, dan heb ik weer tijd voor sleutelen.

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Dicht bij huis, voor jullie :
maaruh, voor foto’s:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=408109#408109
garagestmarien schreef:zo dicht bij huis, wie had dat kunnen bevroeden. vergeet je niet dat we foto’s van het resultaat willen zien.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Mijn 2e cx was een confort, uit mrt 1975, superstandaard en superkaal, zonder sierstrips op de deuren , en zonder hoofdsteunen, en met een soort van 2cv miniwieldopjes…
Misschien is de jouwe een gepallaste super?
In ieder geval is bonhof de aangewezen man die bekend staat om zijn verbeteringen m.b.t deurpanelen, plafondjes en andere ongein.
Volgens mij krimpt die rare vilten vloerbedekking in oude citroëns ook, in al mijn visa`s en cx-en die ik gehad heb lijkt de vloerbedekking te zijn gekrompen, met name goed te zien en te voelen onder de deuren en middenconsole.
Zijn de kaartentasjes (achterin) nog voorzien van goed elastiek? die van mij hingen er zo`n beetje bij als een uitgezakte onderbroek, echt geen gezicht…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Wellicht dat we later in het jaar nog eens zo’n weekend in Herpt organiseren.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Nu heb ik nog steeds die panelen er niet in!
Vraag:
Ik wil elektrische ramen en speakers in de voordeuren bouwen, maar hiervoor moeten er eerst kabels van de deur naar de middenconsole getrokken worden. Er zit een opening in de deurstijl, maar waar komt de kabel uit als ik ‘m hier in steek, ik kan hem niet vinden..
Wat is de handigste route en hoe doe je dat?
Dank!

- BX 1.9 TURD, de Euro
ik heb even een foto gemaakt van een uitgeklede uk, zodat je kan zien waar zoal de gaten zitten waar je draden doorheen kan halen.
ik denk dat het niet uitmaakt wel gat je daarvoor neemt. het vervelende is echter, dat de bekleding geplakt zit.
succes
garagestmarien schreef:ik heb even een foto gemaakt van een uitgeklede uk, zodat je kan zien waar zoal de gaten zitten waar je draden doorheen kan halen.
ik denk dat het niet uitmaakt wel gat je daarvoor neemt. het vervelende is echter, dat de bekleding geplakt zit.
succes
zo zag mijn cx er onlangs ook uit
heb jij chromen deuropenens

- BX 1.9 TURD, de Euro
eeeeeeehhh….......ja.........
hoezo?
Dankjewel! heel duidelijk, ik moet dus even de bekleding eraf slopen.
Prima, dank!
En euh, bestaan ze ook zonder chroom?

- BX 1.9 TURD, de Euro
daar ben ik er weer in laten lopen door citroenc2. natuurlijk heb ik geen chroom. er zit geen chroom op een serie 1. er zit geen chroom op een cx tout court.
ja, serie 1 heeft ook zwart plastic.